Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Bij sommige mensen snap ik echt niet
RockingToilet
YouTube-ster



waarom ze populair zijn. Ze zijn niet aardig, niet bijzonder.. Sorry, maar ik snap het niet!!
fancyness
Straatmuzikant



Populair is niet altijd op een goede manier.
RockingToilet
YouTube-ster



Populair is niet altijd op een goede manier.

Bij sommige mensen wel, en dan denk ik: WAAROM JIJ.
Anoniem
Straatmuzikant



Ikr, dat heb ik dus ook bij mijn pesters.
xAnna
Straatmuzikant



Ja, ik snap je punt!
RockingToilet
YouTube-ster



woh wie dan

Ik mag niet zwart maken! :)
SoldToADemon
Internationale ster



Mensen zoeken iemand naar wie ze kunnen opkijken of wie ze kunnen volgen en aangezien gemeen zijn soms gelijk staat aan macht, zeker als je 'gemeen' bent met meerdere mensen, kiezen anderen hen om te idoliseren, aangezien ze zo bij de sterkste groep horen. 
SoldToADemon
Internationale ster



woh wie dan

Ik mag niet zwart maken! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

zwartmaken*

Verkeerde houding om aan te nemen, serieus. 
RockingToilet
YouTube-ster



woh wie dan

Ik mag niet zwart maken! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

mail dan

Nee, sorry. Als ex-mod weet ik dat dit ook onder zwartmaken valt..
Anoniem
YouTube-ster



Mail?
alishakusx
Straatmuzikant



dat snap ik ook niet, sommige zijn echt bitch.. onbegrijpelijk
maar ze zijn dan niet altijd populair, ze denken het alleen ; )
RockingToilet
YouTube-ster



mail dan

Nee, sorry. Als ex-mod weet ik dat dit ook onder zwartmaken valt..

Als diegene hem of haar niet meld, kan niemand het lezen dus mailen kan gwn.

Lianne en Kaj kunnen alle mailtjes lezen hoor?
Marissa
Internationale ster



Ik begrijp wat je bedoeld :c
RockingToilet
YouTube-ster



Als diegene hem of haar niet meld, kan niemand het lezen dus mailen kan gwn.

Lianne en Kaj kunnen alle mailtjes lezen hoor?

Alsof ze die daadwerkelijk allemaal GAAN lezen. Anders had ik nu 20 tos moeten krijgen

Ik weet wanneer ze het doen, en ik weet dat ik gewoon NIET het risico wil lopen. :)
SoldToADemon
Internationale ster



Anyhow mensen zijn gewoon raar. 
Halima
YouTube-ster



Ik weet sowieso niet wie de populairen op vp zijn #onderontwikkeldbrein
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste