Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik heb zo'n zin in morgen!!!!!
Anoniem
Wereldberoemd



JA OMG, wie nog meer?!?!
Anoniem
Popster



Ja OMG ik ook!
SoldToADemon
Internationale ster



Same ^-^
Anoniem
Wereldberoemd



Ja OMG ik ook!

ZO LEUK OMG!!!!!!!!!!!
Yiruma
Landelijke ster



Me oook!!
Account verwijderd




mag ik me even heel noob voelen en vragen; wat is er morgen
Anoniem
YouTube-ster



Waarvooor??? :o

waarom zijn jullie btw zo lelijk verkleed? xd

en idk haha, morgen weer school sad
Anoniem
Popster



Ja OMG ik ook!

ZO LEUK OMG!!!!!!!!!!!

GEWELDIG GEWOON!!!
Anoniem
Popster



mag ik me even heel noob voelen en vragen; wat is er morgen

Wat er morgen is is geheimpje tussen Rafke en mij xoxoxoxoxo
Account verwijderd




mag ik me even heel noob voelen en vragen; wat is er morgen

Anoniem
YouTube-ster



Wie heeft er nou zin in maandag? 
Anoniem
YouTube-ster



Waarvooor??? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

waarom zijn jullie btw zo lelijk verkleed? xd

en idk haha, morgen weer school sad

LELIJK?!?!?! PARDON????

ik bedoel "speciaal"
Anoniem
Wereldberoemd



mag ik me even heel noob voelen en vragen; wat is er morgen

Wat er morgen is is geheimpje tussen Rafke en mij xoxoxoxoxo

EUhm vergeet mij niet!!

Jij bent onbelangrijk!!! 
Anoniem
Wereldberoemd



Waarvooor??? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>

waarom zijn jullie btw zo lelijk verkleed? xd

en idk haha, morgen weer school sad

LELIJK?!?!?! PARDON????

ik bedoel "speciaal"

Beter!!!
Anoniem
Popster



mag ik me even heel noob voelen en vragen; wat is er morgen

Wat er morgen is is geheimpje tussen Rafke en mij xoxoxoxoxo

EUhm vergeet mij niet!!

Wie ben jij?
Anoniem
Popster



zo'n zin in ehehehehehehehehehehehehe

IK OOK OMG!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste