Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Oké dan truth ik ook maar een keer haha.
Placebo
Wereldberoemd



Pampam :3
Lix
YouTube-ster



x3
Placebo
Wereldberoemd



x3

Ik vind jou best wel awesome haha. Ik ken je niet heel erg goed, maar ik vind je wel altijd leuk reageren op topics and stuff. So yeah, I like you ^-^
Account verwijderd




Volgens mij ken je me niet maar ik reageer toch xd
Placebo
Wereldberoemd



yay c:

Axelleeeee. Ja nou jij bent echt een schatje. 
SoldToADemon
Internationale ster



:3
Placebo
Wereldberoemd



x

Allereerst wil ik zeggen dat ik je naam fantastisch vind, verder ken ik je niet zo goed. Ik ergerde me wel één enkele keer aan je geloof ik, maar je bent wel leuk haha. 
Account verwijderd




Go ahead. ^-^
Placebo
Wereldberoemd



Ik truth terug ^-^

Je lijkt me wel leuk, spijtig ken ik je niet echt goed. Nog gefeliciteerd met het bloggersteam ^-^

Awww lief. Dankjewel haha.

Ja nou, ik vind jou ook wel aardig en tof. Niets meer niets minder haha.
Placebo
Wereldberoemd



Volgens mij ken je me niet maar ik reageer toch xd

Ik ken je wel hahaha, nou ja je naam dan. Toen ik net speelde was ik altijd boos op je omdat je op 1 stond bij tetris ;-; nou ja ik vind je wel aardig :d
Britney
YouTube-ster



x
Placebo
Wereldberoemd



:3

GOEDIT. Ik ga geen boek typen, maar weet dat ik je geweldig vind en dat je één van de belangrijkste personen in mijn leven bent en ik je nooit of te nimmer wil inruilen of als slaaf wil verkopen. Als je een langere truth wilt, whapp me dan om drie uur vannacht en dan krijg je een boek. xx
Anoniem
Wereldberoemd



:)
Placebo
Wereldberoemd



-

Ik vind jou tof haha, nou ja je komt gezellig en spontaan over op het forum, so yeah. 
Anoniem
Wereldberoemd



x
SoldToADemon
Internationale ster



:3

GOEDIT. Ik ga geen boek typen, maar weet dat ik je geweldig vind en dat je één van de belangrijkste personen in mijn leven bent en ik je nooit of te nimmer wil inruilen of als slaaf wil verkopen. Als je een langere truth wilt, whapp me dan om drie uur vannacht en dan krijg je een boek. xx

...daar ga ik je aan houden♥
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste