Sophrosyne schreef: Veel mensen zullen nu weer denken dat ik weer bluf en aandacht zoek, i don't maar ik moest het gewoon even kwijt. Sommige mensen hier verzuren het gewoon en dan zeggen andere dat ik het moet negeren maar dat KAN ik gewoon niet als diegene het non-stop doet.
Account verwijderd
schreef:
Akiramenaide schreef: Veel mensen zullen nu weer denken dat ik weer bluf en aandacht zoek, i don't maar ik moest het gewoon even kwijt. Sommige mensen hier verzuren het gewoon en dan zeggen andere dat ik het moet negeren maar dat KAN ik gewoon niet als diegene het non-stop doet.
Akiramenaide schreef: Veel mensen zullen nu weer denken dat ik weer bluf en aandacht zoek, i don't maar ik moest het gewoon even kwijt. Sommige mensen hier verzuren het gewoon en dan zeggen andere dat ik het moet negeren maar dat KAN ik gewoon niet als diegene het non-stop doet.
Terug bitchen.
Ik heb daar al een ws voor gekregen en mensen gaan me zielig vinden.
Account verwijderd
schreef:
Akiramenaide schreef:
Angel schreef:
Akiramenaide schreef: Veel mensen zullen nu weer denken dat ik weer bluf en aandacht zoek, i don't maar ik moest het gewoon even kwijt. Sommige mensen hier verzuren het gewoon en dan zeggen andere dat ik het moet negeren maar dat KAN ik gewoon niet als diegene het non-stop doet.
Terug bitchen.
Ik heb daar al een ws voor gekregen en mensen gaan me zielig vinden.
Zeg hem/haar dat je het niet meer leuk vind. Dat je er gewoon gek van word en dat hij/zij moet stoppen. Als hij/zij je toch zo stom vind moet hij/zij je dan maar negeren.
Ik heb daar al een ws voor gekregen en mensen gaan me zielig vinden.
Zeg hem/haar dat je het niet meer leuk vind. Dat je er gewoon gek van word en dat hij/zij moet stoppen. Als hij/zij je toch zo stom vind moet hij/zij je dan maar negeren.
Dat heb ik al 1000x gezegt maar dan ligt het aan mij en ben ik de aanstichter en dat ik het maar moet negeren.
Account verwijderd
schreef:
Akiramenaide schreef:
Angel schreef:
Akiramenaide schreef: Ik heb daar al een ws voor gekregen en mensen gaan me zielig vinden.
Zeg hem/haar dat je het niet meer leuk vind. Dat je er gewoon gek van word en dat hij/zij moet stoppen. Als hij/zij je toch zo stom vind moet hij/zij je dan maar negeren.
Dat heb ik al 1000x gezegt maar dan ligt het aan mij en ben ik de aanstichter en dat ik het maar moet negeren.