Sophrosyne schreef:
# ben geen sneltrein.
# ik citeer.
# ik stop als ik geen zin meer heb.
# ik sla je over wanneer ik je niet ken of gewoon niks over je te zeggen heb.
# ben geen sneltrein.
# ik citeer.
# ik stop als ik geen zin meer heb.
# ik sla je over wanneer ik je niet ken of gewoon niks over je te zeggen heb.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
