Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ga truthen! #lief maar eerlijk.
Sophrosyne
Straatmuzikant



# ben geen sneltrein.
# ik citeer.
# ik stop als ik geen zin meer heb.
# ik sla je over wanneer ik je niet ken of gewoon niks over je te zeggen heb.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wil alweer bigkiss
Chaneletje
Karaoke-ster



Bijna niemand kent mij xD
SoldToADemon
Internationale ster



Ik wil alweer bigkiss

Ga teen wolf kijken jij
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wil alweer bigkiss

Ga teen wolf kijken jij

DOE IK OOK maar moest episode 3 even aanzetten
Anoniem
Wereldberoemd



c:
Anoniem
Wereldberoemd



(:
Anoniem
Landelijke ster



(:
Zuko
YouTube-ster



~
Sophrosyne
Straatmuzikant



- ik moet nog even iets doen, ga zo beginnen, weet niet hoe lang het duurt sawreh, ik denk hooguit een half uur -
Toothless
Wereldberoemd



Doe maar x
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik wil alweer bigkiss

Je wilt gewoon horen hoe geweldig je bent eh?!!!! Tssssss nee grpje hoor gurl

nee je bent echt geweldig elke, je kan super goed schrijven en je bent een verschrikkelijk lieve meid!
Sophrosyne
Straatmuzikant



c:

Ik vind jouw ontwerpen echt ge-wel-dig en je bent een super lieve meid, we moeten echt weer eens gaan mailen!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Mag bij mij ook negatief en hard hoor

Ik doe altijd hard. Ook 69.

nee okay grapje, je blogs zijn geweldig maar verder ken ik je niet echt haha. c:
Sophrosyne
Straatmuzikant



(:

Ik vind je nog steeds echt een geweldige meid en ik heb nog steeds spijt en een schuldgevoel dat ik het zo het laten stuklopen en dan nog door zo'n domme fout waarvoor je me had gewaarschuwd, ik snap het als je me niet meer vertrouwd. Ik hoop wel dat je me ooit nog kan vergeven al zou ik het ook wel weer begrijpen als je dat weigert. :')
Sophrosyne
Straatmuzikant



~

Roy je bent geweldig, echt je bent superlief en heel grappig! <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste