Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Terug van weggeweest!
Tim
Wereldberoemd



Heb ik veel gemist?
Anoniem
Wereldberoemd



Nee niet echt. 
Ik verplaats dit topic even naar game. Let hier de volgende keer op s.v.p.
Account verwijderd




Je zette het bij kleding, haha.

Maar misschien kijk je beter even op het nvdd?
Tim
Wereldberoemd



Je zette het bij kleding, haha.

Maar misschien kijk je beter even op het nvdd?

Ja, ik wilde een kleding uitverkocht dinges doen, en toen kwam dit er snel tussendoor xp
SoldToADemon
Internationale ster



Not much haha
Daddy
Internationale ster



Tim
Wereldberoemd




En jij bent?
Daddy
Internationale ster




En jij bent?


IK BEN VURAL I'M THE MOTAFUCKA QUEEN I'M THE G IN GANGSTA I'M THE H IN HOT 
Tim
Wereldberoemd




En jij bent?


IK BEN VURAL I'M THE MOTAFUCKA QUEEN I'M THE G IN GANGSTA I'M THE H IN HOT 

Wrm maak je steeds nieuwe accounts aan dan
Daddy
Internationale ster



En jij bent?


IK BEN VURAL I'M THE MOTAFUCKA QUEEN I'M THE G IN GANGSTA I'M THE H IN HOT 

Wrm maak je steeds nieuwe accounts aan dan

Omdat ik dat niet aan jou moet vragen? xDDDD
Tim
Wereldberoemd




IK BEN VURAL I'M THE MOTAFUCKA QUEEN I'M THE G IN GANGSTA I'M THE H IN HOT 

Wrm maak je steeds nieuwe accounts aan dan

Omdat ik dat niet aan jou moet vragen? xDDDD

Ik heb niet gezegd dat je dat aan mij zou moeten vragen?
Daddy
Internationale ster



Wrm maak je steeds nieuwe accounts aan dan

Omdat ik dat niet aan jou moet vragen? xDDDD

Ik heb niet gezegd dat je dat aan mij zou moeten vragen?

Okeee, ik bedoel dus waarom zou het niet mogen XD
Tim
Wereldberoemd



Omdat ik dat niet aan jou moet vragen? xDDDD

Ik heb niet gezegd dat je dat aan mij zou moeten vragen?

Okeee, ik bedoel dus waarom zou het niet mogen XD

Het mag wel, maar ik vind het alleen raar

ja lama fakit.
Daddy
Internationale ster



Ik heb niet gezegd dat je dat aan mij zou moeten vragen?

Okeee, ik bedoel dus waarom zou het niet mogen XD

Het mag wel, maar ik vind het alleen raar

ja lama fakit.

ik ben lama fakit niet
Tim
Wereldberoemd



Okeee, ik bedoel dus waarom zou het niet mogen XD

Het mag wel, maar ik vind het alleen raar

ja lama fakit.

ik ben lama fakit niet

Ja, laat maar fack it.

ik heb het niet over jou?
Anoniem
Wereldberoemd



Welcome back!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste