Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
BLOG VERKIEZINGEN
Anoniem
Wereldberoemd



Bedoelen jullie niet 3 actieve bloggers?

En uhm niet om te zeuren, maar komt de uitslag van BC nog? :$
Sophrosyne
Straatmuzikant



lol, tot nu toe heb ik nog geen tijd gehad voor een blog maar jullie weten dat ik een tijdje blogger ben geweest dus ik hoop dat jullie hier doorheen zien.
Weronika
Karaoke-ster



Idk ik zou wel willen maar school is kut en ja cry
Lefacumis
Wereldberoemd



OMG OMG OMG OMG YES YES YES YES YES :dDDDD
Anoniem
Queen of Queens



Hoe kom je aan kijkers :c

1ste competitie staat er<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Competitie? Volgens mijn snap je het fout.:$

Je moet blogs maken over dingen die jij leuk vind waar over jij wilt bloggen, want wij zijn geen ct dus met competities kunnen wij niks.:$
Lefacumis
Wereldberoemd



Hoe kom je aan kijkers :c

1ste competitie staat er<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

Competitie? Volgens mijn snap je het fout.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Je moet blogs maken over dingen die jij leuk vind waar over jij wilt bloggen, want wij zijn geen ct dus met competities kunnen wij niks.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Iemand zei net dat ik ook competities kon organiseren :c
Sorry het ligt ook aan mij 
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



super leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
Anoniem
Queen of Queens



Hoe kom je aan kijkers :c

1ste competitie staat er<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'>

Competitie? Volgens mijn snap je het fout.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Je moet blogs maken over dingen die jij leuk vind waar over jij wilt bloggen, want wij zijn geen ct dus met competities kunnen wij niks.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Iemand zei net dat ik ook competities kon organiseren :c
Sorry het ligt ook aan mij 

Kan wel, maar het is ook leuk als je over andere dingen blogt. :)
Lefacumis
Wereldberoemd



Competitie? Volgens mijn snap je het fout.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Je moet blogs maken over dingen die jij leuk vind waar over jij wilt bloggen, want wij zijn geen ct dus met competities kunnen wij niks.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Iemand zei net dat ik ook competities kon organiseren :c
Sorry het ligt ook aan mij 

Kan wel, maar het is ook leuk als je over andere dingen blogt. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ok hahaha dan had ze het verkeerd ik zat ook te twijfelen
ik weer he :x 
Anoniem
Queen of Queens



Iemand zei net dat ik ook competities kon organiseren :c
Sorry het ligt ook aan mij 

Kan wel, maar het is ook leuk als je over andere dingen blogt. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Ok hahaha dan had ze het verkeerd ik zat ook te twijfelen
ik weer he :x 

Hoe mer leuke blogs je maakt hoe beter! :d
Lefacumis
Wereldberoemd



Kan wel, maar het is ook leuk als je over andere dingen blogt. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Ok hahaha dan had ze het verkeerd ik zat ook te twijfelen
ik weer he :x 

Hoe mer leuke blogs je maakt hoe beter! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Ik ga aan de slag :d
Faithx
Straatmuzikant



naaah niet genoeg tijd en ik ben te lui om te bloggen sry dus hh

Account verwijderd




NAAAH OMGG SRS IK WIL DIT ECHT GRAAG!!! COMEONE THIS IS MINE
Shots
YouTube-ster



Hmm ik ga misschien meedoen. Even denken haha.
Lefacumis
Wereldberoemd



Yeah! Eindelijk mijn eerste artikel klaar <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste