Safety schreef:
Nightcore schreef:
Ja gelukkig haha, maar ik sta niet onvoldoende voor mijn gemiddelde gelukkig :3
Oh! Lijkt me pijnlijk, gaat het wel?
Kijk, dat is dan nog mooi, haha :'3
Oh, ja hoor. Hij was weg geschaafd en dicht gebrand onder een plaatselijke verdoving. Nu voelt het gewoon aan als een schaafwond :')
... Hoe je dat uitlegt klinkt heel... pijnlijk HAHA