Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Hee guys! I'm back :D
Anoniem
Straatmuzikant



Welkom terug 

Dankje :)
Anoniem
Straatmuzikant



Dat is nog niet gigantisch veel en valt nog in te halen, gelukkig <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Gaat wel, ben doodmoe en heb pijn door een pas weggehaalde moedervlek :')

Ja gelukkig haha, maar ik sta niet onvoldoende voor mijn gemiddelde gelukkig :3

Oh! Lijkt me pijnlijk, gaat het wel?

Kijk, dat is dan nog mooi, haha :'3

Oh, ja hoor. Hij was weg geschaafd en dicht gebrand onder een plaatselijke verdoving. Nu voelt het gewoon aan als een schaafwond :')

Ja haha! 2 smart 4 this world :')

... Hoe je dat uitlegt klinkt heel... pijnlijk HAHA
Marissa
Internationale ster



Ja gelukkig haha, maar ik sta niet onvoldoende voor mijn gemiddelde gelukkig :3

Oh! Lijkt me pijnlijk, gaat het wel?

Kijk, dat is dan nog mooi, haha :'3

Oh, ja hoor. Hij was weg geschaafd en dicht gebrand onder een plaatselijke verdoving. Nu voelt het gewoon aan als een schaafwond :')

Ja haha! 2 smart 4 this world :')

... Hoe je dat uitlegt klinkt heel... pijnlijk HAHA

Alleen die verdoving deed even erg pijn, maar daarna was alles zo dood als ik weet niet zijn kan XD
Het was wel grappig dat dichtbranden, mijn huid stond in de fik...
I was smoking hot cool
Anoniem
Straatmuzikant



Kijk, dat is dan nog mooi, haha :'3

Oh, ja hoor. Hij was weg geschaafd en dicht gebrand onder een plaatselijke verdoving. Nu voelt het gewoon aan als een schaafwond :')

Ja haha! 2 smart 4 this world :')

... Hoe je dat uitlegt klinkt heel... pijnlijk HAHA

Alleen die verdoving deed even erg pijn, maar daarna was alles zo dood als ik weet niet zijn kan XD
Het was wel grappig dat dichtbranden, mijn huid stond in de fik...
I was smoking hot cool

Oh das fijn c:
HAHAHA XD
Anoniem
Minister of Pop



Welkom terug
Marissa
Internationale ster



Ja haha! 2 smart 4 this world :')

... Hoe je dat uitlegt klinkt heel... pijnlijk HAHA

Alleen die verdoving deed even erg pijn, maar daarna was alles zo dood als ik weet niet zijn kan XD
Het was wel grappig dat dichtbranden, mijn huid stond in de fik...
I was smoking hot cool

Oh das fijn c:
HAHAHA XD

Nee srsly, je zag rook van het branden :'D
Anoniem
Wereldberoemd



LINDAAAA
Anoniem
Straatmuzikant



Alleen die verdoving deed even erg pijn, maar daarna was alles zo dood als ik weet niet zijn kan XD
Het was wel grappig dat dichtbranden, mijn huid stond in de fik...
I was smoking hot cool

Oh das fijn c:
HAHAHA XD

Nee srsly, je zag rook van het branden :'D

Dat lijkt me best gevaarlijk 0-0
Anoniem
Straatmuzikant



LINDAAAA

Hiii :d
Anoniem
Wereldberoemd



Omg LINDAAAA! <3
Adelyna
Landelijke ster



Welcome back! Herken je naamw el een beetje!
ikk
YouTube-ster



Ik luister net nightcore.... xD
Marissa
Internationale ster



Oh das fijn c:
HAHAHA XD

Nee srsly, je zag rook van het branden :'D

Dat lijkt me best gevaarlijk 0-0

Ja, mij eigenlijk ook. Maar ik vond het groot en deels echt awesome XD
Anoniem
Straatmuzikant



hoi

hi
Anoniem
Straatmuzikant



Omg LINDAAAA! <3

ILSE!!! n-n <3 

P.s Gefeliciteerd met je moderatorschap! :3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste