Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Laten we voor 100 procent gaan!
Toothless
Wereldberoemd



Laten we samen voor 100 procent gaan voor deze maand, met de inkomsten van VP! We zitten pas op 6% op dag 11 dus we lopen al achter! Dus iedereen die mag en wilt, steun VP door credits te kopen, zo worden updates mogelijk! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Anouk. Ik heb vandaag al voor 30€ gekocht.

wow hoeveel cr heb je dan nu? 
Anoniem
Minister of Pop



Laten we samen voor 100 procent gaan voor deze maand, met de inkomsten van VP! We zitten pas op 6% op dag 11 dus we lopen al achter! Dus iedereen die mag en wilt, steun VP door credits te kopen, zo worden updates mogelijk! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Anouk. Ik heb vandaag al voor 30€ gekocht.

wow hoeveel cr heb je dan nu? 

1590
Toothless
Wereldberoemd



Anouk. Ik heb vandaag al voor 30€ gekocht.

wow hoeveel cr heb je dan nu? 

1590

Wow! :o
Je mag mij best 100 schenken hoor. ;$
Anoniem
Minister of Pop



wow hoeveel cr heb je dan nu? 

1590

Wow! <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>
Je mag mij best 100 schenken hoor. ;$

Nou haha. 
Toothless
Wereldberoemd



1590

Wow! <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>
Je mag mij best 100 schenken hoor. ;$

Nou haha. 

Mag echt hoor. :)
FABQUEEN
YouTube-ster



Ik mag helaas geen cr kopen sad

Toothless
Wereldberoemd



Ik mag helaas geen cr kopen sad


jammer
Philophobia
Straatmuzikant



Ja ik wacht tot die cr setjes, en koop dan 2x 6 en 1x 12 :3
Adelyna
Landelijke ster



i wacht tot er misschien een actie komt.

Die actie komt ook, rond de 20ste zei Lianne. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Beter, want van 14/18 april zijn ik, philophobia, nvd. En alishakusx in frankrijk :) dus als het mij lukt, kan ik ook cr kopen :)
Anoniem
Minister of Pop



Wow! <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>
Je mag mij best 100 schenken hoor. ;$

Nou haha. 

Mag echt hoor. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ik weet
Anoniem
Minister of Pop



Mag echt hoor. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Ik weet

Als je het niet wil, dan niet doen hoor! Het is jouw geld en ik mag je dan nog evenveel, <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>! Gun het jezelf. Ik vind gebedel wel ver gaan tbh.

I know
Toothless
Wereldberoemd



Mag echt hoor. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Ik weet

Als je het niet wil, dan niet doen hoor! Het is jouw geld en ik mag je dan nog evenveel, <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>! Gun het jezelf. Ik vind gebedel wel ver gaan tbh.

was als grapje bedoeld. ;)
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik zit niet zo breed sorreh x)



Toothless
Wereldberoemd



hh
Lefacumis
Wereldberoemd



Mag echt hoor. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Ik weet

Als je het niet wil, dan niet doen hoor! Het is jouw geld en ik mag je dan nog evenveel, <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>! Gun het jezelf. Ik vind gebedel wel ver gaan tbh.

Wat bemoei jij je er nou mee?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste