Toothless schreef:
wow hoeveel cr heb je dan nu?
Felicia schreef:
Anouk. Ik heb vandaag al voor 30€ gekocht.
Tooth schreef:
Laten we samen voor 100 procent gaan voor deze maand, met de inkomsten van VP! We zitten pas op 6% op dag 11 dus we lopen al achter! Dus iedereen die mag en wilt, steun VP door credits te kopen, zo worden updates mogelijk!
Laten we samen voor 100 procent gaan voor deze maand, met de inkomsten van VP! We zitten pas op 6% op dag 11 dus we lopen al achter! Dus iedereen die mag en wilt, steun VP door credits te kopen, zo worden updates mogelijk!

Anouk. Ik heb vandaag al voor 30€ gekocht.
wow hoeveel cr heb je dan nu?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20



