Toothless schreef:
dat kan natuurlijk ook. je mag me altijd mailen, mocht je het iets beter willen uitleggen aan iemand.
Lerai schreef:
Iets met bepaalde mensen ja xD
Iets met bepaalde mensen ja xD
dat kan natuurlijk ook. je mag me altijd mailen, mocht je het iets beter willen uitleggen aan iemand.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

