Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik dacht dat mods veel actief
Anoniem
Landelijke ster



Like het zijn ook maar mensen
Philophobia
Straatmuzikant



''supersterILONA'' 

Oh, ik zie wel degelijk een naam.

Maar geen vp naam, dan is het toch niet zwartmaken, want er zijn 10000000 katjes die vicky heten...

Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.

dit was geen sterke actie van je want wat jij nu heb gedaan kan ook bij haar hard aankomen en haar pijndoen en haar verschrikkelijke dingen laten doen, even over nadenken wat je zegt voortaan voordat je je statement maakt.
Anoniem
Wereldberoemd



Maar geen vp naam, dan is het toch niet zwartmaken, want er zijn 10000000 katjes die vicky heten...

Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.

dit was geen sterke actie van je want wat jij nu heb gedaan kan ook bij haar hard aankomen en haar pijndoen en haar verschrikkelijke dingen laten doen, even over nadenken wat je zegt voortaan voordat je je statement maakt.

Oh ik dacht erover na, ik denk altijd na over mijn woorden en besloot ze te posten, dus geen zorgen, ik weet heus wel wat ik doe.
Philophobia
Straatmuzikant



Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.

dit was geen sterke actie van je want wat jij nu heb gedaan kan ook bij haar hard aankomen en haar pijndoen en haar verschrikkelijke dingen laten doen, even over nadenken wat je zegt voortaan voordat je je statement maakt.

Oh ik dacht erover na, ik denk altijd na over mijn woorden en besloot ze te posten, dus geen zorgen, ik weet heus wel wat ik doe.

dan vind ik niet dat jij dit mag verdedigen over wat ZIJ doet terwijl jij net zo hard hetzelfde terugdoet. dat is niet hoe het werkt.
Account verwijderd




is ook geen naam genoemd, dus is nogsteeds geen zwartmaken officieel.

''supersterILONA'' 

Oh, ik zie wel degelijk een naam.

Maar geen vp naam, dan is het toch niet zwartmaken, want er zijn 10000000 katjes die vicky heten...

Ja maar als heel vp weet wie er mee bedoeld wordt het toch wel degelijk onder zwartmaken valt.
Anoniem
Wereldberoemd



dit was geen sterke actie van je want wat jij nu heb gedaan kan ook bij haar hard aankomen en haar pijndoen en haar verschrikkelijke dingen laten doen, even over nadenken wat je zegt voortaan voordat je je statement maakt.

Oh ik dacht erover na, ik denk altijd na over mijn woorden en besloot ze te posten, dus geen zorgen, ik weet heus wel wat ik doe.

dan vind ik niet dat jij dit mag verdedigen over wat ZIJ doet terwijl jij net zo hard hetzelfde terugdoet. dat is niet hoe het werkt.

Ik reageerde tenminste op iemand vanwege haar reactie, zonder het op een apart topic over iemand anders te doen ;)
Anoniem
Wereldberoemd



Als judith mod was was dit niet gebeurt, jud4mod!!!!!!!!!!!!!!!

of ik want ik zag het eerder?!?!?!?!
Philophobia
Straatmuzikant



Oh ik dacht erover na, ik denk altijd na over mijn woorden en besloot ze te posten, dus geen zorgen, ik weet heus wel wat ik doe.

dan vind ik niet dat jij dit mag verdedigen over wat ZIJ doet terwijl jij net zo hard hetzelfde terugdoet. dat is niet hoe het werkt.

Ik reageerde tenminste op iemand vanwege haar reactie, zonder het op een apart topic over iemand anders te doen <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

maakt niet uit, op beide manieren ben je fout bezig.. en Melisandre maakte dat topic toch niet aan? Dus je opmerking is invalid.
Anoniem
Wereldberoemd



Hebben jullie het topic gemeld dan?

Ja, ik heb er al meerdere reacties gemeld en ook de beginreactie, zo slim was ik dan nog wel.
Anoniem
Straatmuzikant



Tja, het zijn ook maar mensen hé. Gelukkig ook maar ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Tja, het zijn ook maar mensen hé. Gelukkig ook maar ;-;

Eh nee, als ik een competitie niet op tijd af heb krijg ik een punt, er zijn vier mods online + ze moeten actief zijn op een topic en dit kan zo lang doorgaan zonder ingrijpen? I don't buy it.
Fem
Popster



Mijn steen lag weer eens lekker
Toothless
Wereldberoemd



wat is hier precies aan de hand? :$
Philophobia
Straatmuzikant



Tja, het zijn ook maar mensen hé. Gelukkig ook maar ;-;

Eh nee, als ik een competitie niet op tijd af heb krijg ik een punt, er zijn vier mods online + ze moeten actief zijn op een topic en dit kan zo lang doorgaan zonder ingrijpen? I don't buy it.

:#
Anoniem
Wereldberoemd



wat is hier precies aan de hand? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Te lui om het te vertellen haha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste