Riraito schreef:
Melisandre schreef:
Maar geen vp naam, dan is het toch niet zwartmaken, want er zijn 10000000 katjes die vicky heten...
Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot
kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.
dit was geen sterke actie van je want wat jij nu heb gedaan kan ook bij haar hard aankomen en haar pijndoen en haar verschrikkelijke dingen laten doen, even over nadenken wat je zegt voortaan voordat je je statement maakt.