Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik dacht dat mods veel actief
Anoniem
Wereldberoemd



moesten zijn op topics? En toch staat er al sinds 21:17 een topic online waarbij iemand zwaar zwart gemaakt wordt en de naam staat nog in de titel ook. Good job sweets.
Songbird
Playback-ster



Dit.
SoldToADemon
Internationale ster



Jep
Anoniem
Wereldberoemd



Jep

Hadden ze toch jou moeten kiezen ♥♥♥
Philophobia
Straatmuzikant



ik heb op het topic gereageerd maar dat was zwaar offtopic dus ehm ik voel me atm niet schuldig u_u
SoldToADemon
Internationale ster



Jep

Hadden ze toch jou moeten kiezen ♥♥♥

Hahhah♥
Anoniem
Wereldberoemd



Jep

Hadden ze toch jou moeten kiezen ♥♥♥

Hahhah♥

(l)
Anoniem
Wereldberoemd



De naam van de speler word niet gevonden dus het is eigenlijk niet zwartmaken in de titel, maar wat er word gezegt in het topic

Ik dacht dat jij Ilona heet, but still.
Philophobia
Straatmuzikant



De naam van de speler word niet gevonden dus het is eigenlijk niet zwartmaken in de titel, maar wat er word gezegt in het topic

is ook geen naam genoemd, dus is nogsteeds geen zwartmaken officieel.
Anoniem
Wereldberoemd



De naam van de speler word niet gevonden dus het is eigenlijk niet zwartmaken in de titel, maar wat er word gezegt in het topic

is ook geen naam genoemd, dus is nogsteeds geen zwartmaken officieel.

''supersterILONA'' 

Oh, ik zie wel degelijk een naam.
SoldToADemon
Internationale ster



De naam van de speler word niet gevonden dus het is eigenlijk niet zwartmaken in de titel, maar wat er word gezegt in het topic

Iedereen weet dat ze jou ermee bedoelen en daardoor wordt het juist wel zwartmaken. Je hebt het recht om ze allemaal te melden voor de dingend ie ze over jou zeggen, omdat ze wel duidelijk maken over wie ze het hebben. 
Adelyna
Landelijke ster



De naam van de speler word niet gevonden dus het is eigenlijk niet zwartmaken in de titel, maar wat er word gezegt in het topic

is ook geen naam genoemd, dus is nogsteeds geen zwartmaken officieel.

''supersterILONA'' 

Oh, ik zie wel degelijk een naam.

Maar geen vp naam, dan is het toch niet zwartmaken, want er zijn 10000000 katjes die vicky heten...
Anoniem
Wereldberoemd



is ook geen naam genoemd, dus is nogsteeds geen zwartmaken officieel.

''supersterILONA'' 

Oh, ik zie wel degelijk een naam.

Maar geen vp naam, dan is het toch niet zwartmaken, want er zijn 10000000 katjes die vicky heten...

Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.
SoldToADemon
Internationale ster



is ook geen naam genoemd, dus is nogsteeds geen zwartmaken officieel.

''supersterILONA'' 

Oh, ik zie wel degelijk een naam.

Maar geen vp naam, dan is het toch niet zwartmaken, want er zijn 10000000 katjes die vicky heten...

Ik ga niet eens de moeite nemen om je duidelijk te maken waarom deze reactie nergens op slaat ;)
Account verwijderd




Dit
Adelyna
Landelijke ster



''supersterILONA'' 

Oh, ik zie wel degelijk een naam.

Maar geen vp naam, dan is het toch niet zwartmaken, want er zijn 10000000 katjes die vicky heten...

Dat jij nog het lef hebt om te reageren, je zou je diep moeten schamen en ik weet dat je misschien niet het geweten hebt dat je zou moeten hebben omdat je je niet realiseert dat je anderen kapot kan maken met woorden, maar je gaat het beter een keer geloven of ik stamp het wel in die botte hersenen van je.

Oke, dus omdat ik mijn peuterachterstand heb overgeslagen en dus wat probleempjes heb, heb ik ineens geen geweten? Ik realiseer me idd dat ik mensen kan kapot maken met woorden. Maar slaat deze reactie op?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste