Riraito schreef:
Nee jij lult liever over je borsten en ongesteldheid, het is maar net waar je zin in hebt.
Philophobia schreef:
Ik hoef geen mensen naar beneden te halen om mijn punt te maken, dus wat zit je nou.
Riraito schreef:
Ik hoef tenminste geen woorden in hoofdletters te typen om mijn punt duidelijk te maken.
Philophobia schreef:
stop JIJ nou eens met HAAR naar beneden te halen want jij bent NET zo erg bezig nu. gah.
stop JIJ nou eens met HAAR naar beneden te halen want jij bent NET zo erg bezig nu. gah.
Ik hoef tenminste geen woorden in hoofdletters te typen om mijn punt duidelijk te maken.
Ik hoef geen mensen naar beneden te halen om mijn punt te maken, dus wat zit je nou.
Nee jij lult liever over je borsten en ongesteldheid, het is maar net waar je zin in hebt.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20