Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Mijn excuses
Anoniem
Wereldberoemd



stop JIJ nou eens met HAAR naar beneden te halen want jij bent NET zo erg bezig nu. gah.

Ik hoef tenminste geen woorden in hoofdletters te typen om mijn punt duidelijk te maken.

Ik hoef geen mensen naar beneden te halen om mijn punt te maken, dus wat zit je nou.

Nee jij lult liever over je borsten en ongesteldheid, het is maar net waar je zin in hebt.
Anoniem
Popster



Ik heb haar gemailt. En kom er achter dat ze best aardig is. Misschien kun je haar ook beter mailen?
SoldToADemon
Internationale ster



stop JIJ nou eens met HAAR naar beneden te halen want jij bent NET zo erg bezig nu. gah.

Ik heb Elke niet in een groepsverband over één persoon horen roddelen though... 

ja maar als jij het vorige topic ook zag, ze zit constant Melisandre naar beneden te halen wat ze ook zegt, zij is hier kinderachtig bezig.

Ik vind het nogal apart dat je nu met je vinger naar Elke gaat zitten wijzen terwijl er net een topic was waar een meisje compleet naar beneden werd gehaald, iets waar Elke een tegenstander van was en Melisandre een onderdeel. 
Account verwijderd




Laten we het er maar op houden dat niemand hier hoeft te vinden dat een ander zich kinderachtig gedraagd.
Adelyna
Landelijke ster



Ik hoef tenminste geen woorden in hoofdletters te typen om mijn punt duidelijk te maken.

Ik hoef geen mensen naar beneden te halen om mijn punt te maken, dus wat zit je nou.

Nee jij lult liever over je borsten en ongesteldheid, het is maar net waar je zin in hebt.

Omgad waar slaat dit nou weer op u_u ik zeg ook in het begin, negatieve reactie's in mail. 
Philophobia
Straatmuzikant



Ik hoef tenminste geen woorden in hoofdletters te typen om mijn punt duidelijk te maken.

Ik hoef geen mensen naar beneden te halen om mijn punt te maken, dus wat zit je nou.

Nee jij lult liever over je borsten en ongesteldheid, het is maar net waar je zin in hebt.

ja want dat was het onderwerp waar we aan het praten waren, waar die ILONA zelf over begon over dat ze cup B had.

praat niet als je niet weet waar het over gaat.

overigens vind ik dit heel ongepast en zit je me nu naar beneden te halen voor niks, jij bent nu fout bezig.
Philophobia
Straatmuzikant



Ik heb Elke niet in een groepsverband over één persoon horen roddelen though... 

ja maar als jij het vorige topic ook zag, ze zit constant Melisandre naar beneden te halen wat ze ook zegt, zij is hier kinderachtig bezig.

Ik vind het nogal apart dat je nu met je vinger naar Elke gaat zitten wijzen terwijl er net een topic was waar een meisje compleet naar beneden werd gehaald, iets waar Elke een tegenstander van was en Melisandre een onderdeel. 

maar ik wijs nu een vinger naar Elke omdat Elke even fout bezig is nu met mij en Melisandre naar beneden halen.
hiermee beledigd ze ons, en kwetst ze ons.
hiermee is zij even schuldig als al die mensen die die andere meid hebben uitgescholden.

en nu omdat ik het voor Melisandre opneem begint zij mij naar beneden te halen terwijl ik die andere meid helemaal niks aan heb gedaan, dus omdat ik het opneem als iemand word gepest en naar beneden gehaald en word gekwetst zit ik fout? zijn jullie daar nou juist niet tegen? 
SoldToADemon
Internationale ster



ja maar als jij het vorige topic ook zag, ze zit constant Melisandre naar beneden te halen wat ze ook zegt, zij is hier kinderachtig bezig.

Ik vind het nogal apart dat je nu met je vinger naar Elke gaat zitten wijzen terwijl er net een topic was waar een meisje compleet naar beneden werd gehaald, iets waar Elke een tegenstander van was en Melisandre een onderdeel. 

maar ik wijs nu een vinger naar Elke omdat Elke even fout bezig is nu met mij en Melisandre naar beneden halen.
hiermee beledigd ze ons, en kwetst ze ons.
hiermee is zij even schuldig als al die mensen die die andere meid hebben uitgescholden.

en nu omdat ik het voor Melisandre opneem begint zij mij naar beneden te halen terwijl ik die andere meid helemaal niks aan heb gedaan, dus omdat ik het opneem als iemand word gepest en naar beneden gehaald en word gekwetst zit ik fout? zijn jullie daar nou juist niet tegen? 

Volgens mij doelt Elke met haar gedrag richting Melisandre eerder op het feit dat zij eerst vrolijk meedeed met de rest en toen ze een beetje tegengas kreeg, plotseling achteruit deinsde en zich begon te verontschuldigen. Ik vind het goed dat Melisandre haar excuses aanbied, maar ik snap Elke's reacties ook heel goed. Sowieso is iedereen nu heerlijk opgefokt, wat een normale conversatie ook lastiger maakt. 
jynteke
Landelijke ster



Ik hoef tenminste geen woorden in hoofdletters te typen om mijn punt duidelijk te maken.

Ik hoef geen mensen naar beneden te halen om mijn punt te maken, dus wat zit je nou.

Nee jij lult liever over je borsten en ongesteldheid, het is maar net waar je zin in hebt.

Ze maakt topics aan over wat ze wil, maakt toch helemaal niets uit.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik sluit dit topic, voordat het uit de hand loopt.
Jullie kunnen elkaar hier beter over mailen & het op die manier oplossen.
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: