Angel schreef: Dankje voor dit topic. Ik vind het ook erg vervelend dat iedereen het zegt. Ik wil het liever eerst zelf zoeken. Als ik het niet vind, mail ik wel iemand.^^
Account verwijderd
schreef: Ja maar als iemand het gisteren niet tegen me had gezegt had ik die niet gevonden. Ik had daar gekeken maar ik las niets in de pagina
RijkeCharlot schreef: als er geen regel voor is wrm worden die berichten dan verandert wrm klikken die mensen er dan op
dat is gwn zo jij klikte toch ook op dit topic ? de topics zijn gwn irritand voor de menen die zelf willen zoeken stel andersdat het hele forum dan onder zit