Girafke schreef: Ilse heeft hier een dag of twee geleden al een topic over aangemaakt, en ik zelf ook. Het is inderdaad oneerlijk wanneer mensen het gaan zeggen, maar ja, niets aan te doen..
Tim schreef: Omdat ik zo blind ben doe ik soort van samen met vrienden, maar wel via mail. en dan als de een hem heeft gevonden dan geeft diegene steeds één tip totdat de ander hem ook heeft gevonden.