Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Poll: Mee eens?
Mensen die zeggen waar het ei ligt
Lefacumis
Wereldberoemd



Mee eens! Ik ben nog steeds aan het zoeken maar het is het waard! :d

Hoe ziet de look eruit
Lefacumis
Wereldberoemd



GOOD IDEAA, ZORG DAARVOOR NIENKE NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat Lianne dat niet erg leuk gaat vinden

HAHAHAH DAT BOEIT MIJ TOCH NIET..
grapje haha, maar misschien is het wel zo handig dat er iets gebeurt met de mensen die het zeggen?

Nee zover hoeft het ook weer niet :xx
Anoniem
Queen of Queens



we zouden ze allemaal een to moeten geven tot die actie voorbij is hihihi

HAHAHHAAHAHHAHA dat zou lekker vals zijn. XD

maar idd het vertellen is niet leuk.
Mylimasis
YouTube-ster



GOOD IDEAA, ZORG DAARVOOR NIENKE NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat Lianne dat niet erg leuk gaat vinden

HAHAHAH DAT BOEIT MIJ TOCH NIET..
grapje haha, maar misschien is het wel zo handig dat er iets gebeurt met de mensen die het zeggen?

Cindy en ik kunnen ze gaan spanken
Account verwijderd




Mee eens! Ik ben nog steeds aan het zoeken maar het is het waard! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Hoe ziet de look eruit

welke look
Account verwijderd




Ik denk dat Lianne dat niet erg leuk gaat vinden

HAHAHAH DAT BOEIT MIJ TOCH NIET..
grapje haha, maar misschien is het wel zo handig dat er iets gebeurt met de mensen die het zeggen?

Cindy en ik kunnen ze gaan spanken

spanken? sorry ik ben dom
Account verwijderd




hh
Anoniem
Wereldberoemd



Ilse heeft hier een dag of twee geleden al een topic over aangemaakt, en ik zelf ook. Het is inderdaad oneerlijk wanneer mensen het gaan zeggen, maar ja, niets aan te doen..
Tim
Wereldberoemd



Omdat ik zo blind ben doe ik soort van samen met vrienden, maar wel via mail. en dan als de een hem heeft gevonden dan geeft diegene steeds één tip totdat de ander hem ook heeft gevonden.

Is dat erg?
Society
Straatmuzikant



ik heb allen nog 2
Faithx
Straatmuzikant



Inderdaad. Dat mensen tips geven, oké. Maar dat je bijvoorbeeld op je blog gaat bijhouden wat de getallen waren ofzo... -.-

Doen mensen dat serieus? Like, zet dat even verborgen? x_x

Ik doe dat, maar dan wel verborgen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: