Felicia schreef:
Ok.
SoldToADemon schreef:
Je moet inspiratie niet dwingen. Als schrijven dwangmatig wordt, dan komt er ook niets uit (ik spreek uit ervaring haha). Zoek een onderwerp dat je leuk lijkt, probeer om buiten je comfort zone te stappen, misschien vind je wel iets dat je enorm aanspreekt en waar je nooit eerder over na hebt gedacht! Lees veel, dat helpt ook, laat je fantasie de vrije loop gaan en zwijmel weg in je innerlijke schrijfgedachtes. Je bedenkt wel iets ^-^
Felicia schreef:
Ik wil wel, maar wat als je geen inspiratie hebt?
SoldToADemon schreef:
Mail mensen die langer schrijven en enigszins ervaren zijn geworden en vraag of ze stukken van je na willen kijken. Vervolgens kijk je wat je fout doet, probeer je dit niet meer te doen als je opnieuw een stukje schrijft en mail je die persoon weer of het zo beter is.
Mail mensen die langer schrijven en enigszins ervaren zijn geworden en vraag of ze stukken van je na willen kijken. Vervolgens kijk je wat je fout doet, probeer je dit niet meer te doen als je opnieuw een stukje schrijft en mail je die persoon weer of het zo beter is.
Ik wil wel, maar wat als je geen inspiratie hebt?
Je moet inspiratie niet dwingen. Als schrijven dwangmatig wordt, dan komt er ook niets uit (ik spreek uit ervaring haha). Zoek een onderwerp dat je leuk lijkt, probeer om buiten je comfort zone te stappen, misschien vind je wel iets dat je enorm aanspreekt en waar je nooit eerder over na hebt gedacht! Lees veel, dat helpt ook, laat je fantasie de vrije loop gaan en zwijmel weg in je innerlijke schrijfgedachtes. Je bedenkt wel iets ^-^
Ok.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20