Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Wrm heb ik zo'n klaagblog gemaakt?
Anoniem
Minister of Pop



Mail mensen die langer schrijven en enigszins ervaren zijn geworden en vraag of ze stukken van je na willen kijken. Vervolgens kijk je wat je fout doet, probeer je dit niet meer te doen als je opnieuw een stukje schrijft en mail je die persoon weer of het zo beter is. 

Ik wil wel, maar wat als je geen inspiratie hebt?

Je moet inspiratie niet dwingen. Als schrijven dwangmatig wordt, dan komt er ook niets uit (ik spreek uit ervaring haha). Zoek een onderwerp dat je leuk lijkt, probeer om buiten je comfort zone te stappen, misschien vind je wel iets dat je enorm aanspreekt en waar je nooit eerder over na hebt gedacht! Lees veel, dat helpt ook, laat je fantasie de vrije loop gaan en zwijmel weg in je innerlijke schrijfgedachtes. Je bedenkt wel iets ^-^

Ok. 
SoldToADemon
Internationale ster



Ik wil wel, maar wat als je geen inspiratie hebt?

Je moet inspiratie niet dwingen. Als schrijven dwangmatig wordt, dan komt er ook niets uit (ik spreek uit ervaring haha). Zoek een onderwerp dat je leuk lijkt, probeer om buiten je comfort zone te stappen, misschien vind je wel iets dat je enorm aanspreekt en waar je nooit eerder over na hebt gedacht! Lees veel, dat helpt ook, laat je fantasie de vrije loop gaan en zwijmel weg in je innerlijke schrijfgedachtes. Je bedenkt wel iets ^-^

Ok. 

Succes!
Anoniem
Minister of Pop



Je moet inspiratie niet dwingen. Als schrijven dwangmatig wordt, dan komt er ook niets uit (ik spreek uit ervaring haha). Zoek een onderwerp dat je leuk lijkt, probeer om buiten je comfort zone te stappen, misschien vind je wel iets dat je enorm aanspreekt en waar je nooit eerder over na hebt gedacht! Lees veel, dat helpt ook, laat je fantasie de vrije loop gaan en zwijmel weg in je innerlijke schrijfgedachtes. Je bedenkt wel iets ^-^

Ok. 

Succes!

Ty, maar weet. Iets van een schrijfprogramma of zoiets voor op de ipad?
Tim
Wereldberoemd



ik zou best wel weer eens willen rpg'en, en als jij het leuk vind mag je gerust meedoen,

goed of slecht zijn is subjectiviteit.

Het gaat erom of je het leuk vind, niet om wat een ander over jouw verhaal vind.
SoldToADemon
Internationale ster



Ok. 

Succes!

Ty, maar weet. Iets van een schrijfprogramma of zoiets voor op de ipad?

Op de Ipad kan je gewoon notes gebruiken, dan heb je een soort kladblokje waarop je kan schrijven :3
Anoniem
Minister of Pop



Succes!

Ty, maar weet. Iets van een schrijfprogramma of zoiets voor op de ipad?

Op de Ipad kan je gewoon notes gebruiken, dan heb je een soort kladblokje waarop je kan schrijven :3

Ok. Dat staat toch in dat scherm met. Instellingen enzo. Ik bedoel waar de instellingen staan
SoldToADemon
Internationale ster



Ty, maar weet. Iets van een schrijfprogramma of zoiets voor op de ipad?

Op de Ipad kan je gewoon notes gebruiken, dan heb je een soort kladblokje waarop je kan schrijven :3

Ok. Dat staat toch in dat scherm met. Instellingen enzo. Ik bedoel waar de instellingen staan

Ja, op hetzelfde scherm :3
Het ziet er (ongeveer) zo uit:



Anoniem
Minister of Pop



Op de Ipad kan je gewoon notes gebruiken, dan heb je een soort kladblokje waarop je kan schrijven :3

Ok. Dat staat toch in dat scherm met. Instellingen enzo. Ik bedoel waar de instellingen staan

Ja, op hetzelfde scherm :3
Het ziet er (ongeveer) zo uit:




Ok ty
SoldToADemon
Internationale ster



Ok. Dat staat toch in dat scherm met. Instellingen enzo. Ik bedoel waar de instellingen staan

Ja, op hetzelfde scherm :3
Het ziet er (ongeveer) zo uit:




Ok ty

You're welcome
Anoniem
Minister of Pop



Hij doet niet wat ik wil? Wat nu?
SoldToADemon
Internationale ster



Hij doet niet wat ik wil? Wat nu?

Wat doet hij dan?
Anoniem
Minister of Pop



Hij doet niet wat ik wil? Wat nu?

Wat doet hij dan?

Tsja raar.
SoldToADemon
Internationale ster



Hij doet niet wat ik wil? Wat nu?

Wat doet hij dan?

Tsja raar.

Zonder specifieke details kan ik je niet helpen, sorry haha
Anoniem
Minister of Pop



Wat doet hij dan?

Tsja raar.

Zonder specifieke details kan ik je niet helpen, sorry haha

Wacht ff
Anoniem
Minister of Pop



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: