Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Hoe vinden jullie dat we het tot nu toe doen?
Anoniem
Wereldberoemd



Jij ilse en jaimy ben ik wel tevreden over, de rest zie ik weinig/nooit

Lau is ook aardig actief voor zover ik weet en Pim was een weekje in tsjechië, dus dan is het op zich wel logisch dat ze weinig reageert haha

Kortom: Allemaal dus. :d
Anoniem
Wereldberoemd



Jullie zijn goed bezig!

nog beter als jullie mij erbij zouden aannemen lalalala #ego

AHAHAHAHHA
Kom goed! :)
SoldToADemon
Internationale ster



Jij ilse en jaimy ben ik wel tevreden over, de rest zie ik weinig/nooit

Lau is ook aardig actief voor zover ik weet en Pim was een weekje in tsjechië, dus dan is het op zich wel logisch dat ze weinig reageert haha

Kortom: Allemaal dus. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Pretty much haha
Account verwijderd




Jij ilse en jaimy ben ik wel tevreden over, de rest zie ik weinig/nooit

Lau is ook aardig actief voor zover ik weet en Pim was een weekje in tsjechië, dus dan is het op zich wel logisch dat ze weinig reageert haha

Kortom: Allemaal dus. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Laura zie ik eigenlijk nooit
SoldToADemon
Internationale ster



Jullie zijn goed bezig!

nog beter als jullie mij erbij zouden aannemen lalalala #ego

AHAHAHAHHA
Kom goed! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Subtiliteit is ver te zoeken atm hahah
Ja maar jullie zijn nu allemaal weer heerlijk actief, waardoor de verkiezingen nog eeuwig gaan duren sad
Anoniem
Wereldberoemd



Jullie zijn goed bezig!

nog beter als jullie mij erbij zouden aannemen lalalala #ego

AHAHAHAHHA
Kom goed! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Subtiliteit is ver te zoeken atm hahah
Ja maar jullie zijn nu allemaal weer heerlijk actief, waardoor de verkiezingen nog eeuwig gaan duren sad

Sorry!!!!:cry2:
SoldToADemon
Internationale ster



AHAHAHAHHA
Kom goed! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Subtiliteit is ver te zoeken atm hahah
Ja maar jullie zijn nu allemaal weer heerlijk actief, waardoor de verkiezingen nog eeuwig gaan duren sad

Sorry!!!!<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

Kan jij toch niets aan doen joh haha♥
Anoniem
Wereldberoemd



Subtiliteit is ver te zoeken atm hahah
Ja maar jullie zijn nu allemaal weer heerlijk actief, waardoor de verkiezingen nog eeuwig gaan duren sad

Sorry!!!!<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>

Kan jij toch niets aan doen joh haha♥

Ahahahahhahaha
Anoniem
Wereldberoemd



Subtiliteit is ver te zoeken atm hahah
Ja maar jullie zijn nu allemaal weer heerlijk actief, waardoor de verkiezingen nog eeuwig gaan duren sad

Sorry!!!!<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>

Kan jij toch niets aan doen joh haha♥

Hahahahaha eigenlijk wel. Maar dat doet ze toch niet. :p
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vind het vrij rommelig met dat jullie allerlei nieuwe regels handhaven (tenminste die voor ons nieuw zijn en voor jullie blijkbaar moeten) en daarbij vind ik sommigen gewoon niet actief genoeg op de topics, maar hey, dat kan aan mij liggen.

SoldToADemon
Internationale ster



Sorry!!!!<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>'>

Kan jij toch niets aan doen joh haha♥

Ahahahahhahaha

Of wel eyebrows
Anoniem
Popster



uuuuuh, geen idee. Haha, ik ben al vergeten wie de nieuwe mods zijn dus dan zal het wel goed zijn.
SoldToADemon
Internationale ster



Sorry!!!!<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>'>

Kan jij toch niets aan doen joh haha♥

Hahahahaha eigenlijk wel. Maar dat doet ze toch niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Hm? Opstappen zeker haha
Lefacumis
Wereldberoemd



Ja idk ik denk dat ik m'n mening ff niet moet geven ahaahah xd
Anoniem
Wereldberoemd



Kan jij toch niets aan doen joh haha♥

Hahahahaha eigenlijk wel. Maar dat doet ze toch niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Hm? Opstappen zeker haha

Tuurlijk!! Voor jou doe ik alles!! <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste