Roseberry schreef:
Kortom: Allemaal dus.
SoldToADemon schreef:
Lau is ook aardig actief voor zover ik weet en Pim was een weekje in tsjechië, dus dan is het op zich wel logisch dat ze weinig reageert haha
Jasmijn schreef:
Jij ilse en jaimy ben ik wel tevreden over, de rest zie ik weinig/nooit
Jij ilse en jaimy ben ik wel tevreden over, de rest zie ik weinig/nooit
Lau is ook aardig actief voor zover ik weet en Pim was een weekje in tsjechië, dus dan is het op zich wel logisch dat ze weinig reageert haha
Kortom: Allemaal dus.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20








