Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik zit hier alweer bijna
SoldToADemon
Internationale ster



Wow ik ook zoiets, volgens mij 1 maandje langer dan de tijd vliegt. 

Indeed, lijkt zo kort geleden haha, maar het was inderdaad afgelopen zomervakantie dat ik dit account aanmaakte o.0
NeonLights
Queen of Queens



Nu ben ik benieuwd hoelang ik dit al speel.
Ff kijken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

28-09-2012
ikk
YouTube-ster



Speelt sinds: 28-12-2013

Ongeveer 5 maanden dus...
Anoniem
Wereldberoemd



Wow ik ook zoiets, volgens mij 1 maandje langer dan de tijd vliegt. 

Indeed, lijkt zo kort geleden haha, maar het was inderdaad afgelopen zomervakantie dat ik dit account aanmaakte o.0

Ja dat herinner ik mij ook nog wel toen zat ik hier echt veel in het begin en vlak daarna begon de school weer.
Anoniem
Wereldberoemd



Nu ben ik benieuwd hoelang ik dit al speel.
Ff kijken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

28-09-2012

03-06-2013
NeonLights
Queen of Queens



Nu ben ik benieuwd hoelang ik dit al speel.
Ff kijken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

28-09-2012

03-06-2013

Zo'n 10 maanden dus :)

Ik heb om heel eerlijk te zijn geen zin om dat van mij uit te rekenen xD
SoldToADemon
Internationale ster



Wow ik ook zoiets, volgens mij 1 maandje langer dan de tijd vliegt. 

Indeed, lijkt zo kort geleden haha, maar het was inderdaad afgelopen zomervakantie dat ik dit account aanmaakte o.0

Ja dat herinner ik mij ook nog wel toen zat ik hier echt veel in het begin en vlak daarna begon de school weer.

Ik begon omdat ik me verveelde in de vakantie haha. Time flies :o
Anoniem
Wereldberoemd



28-09-2012

03-06-2013

Zo'n 10 maanden dus <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ik heb om heel eerlijk te zijn geen zin om dat van mij uit te rekenen xD

Yes klopt!

Nee ik ook niet haha, laten we het maar houden op heel lang. ;p
NeonLights
Queen of Queens



03-06-2013

Zo'n 10 maanden dus <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Ik heb om heel eerlijk te zijn geen zin om dat van mij uit te rekenen xD

Yes klopt!

Nee ik ook niet haha, laten we het maar houden op heel lang. ;p

Hahaha ja xD
In ieder geval nog geen 2 jaar :)
SoldToADemon
Internationale ster



je zou een baby kunnen hebben 

Heb ik ook, ik ben gister toch van jou bevallen? 

daarom dat je me 20 keer geveld hebt



bigkiss
Anoniem
Wereldberoemd



Indeed, lijkt zo kort geleden haha, maar het was inderdaad afgelopen zomervakantie dat ik dit account aanmaakte o.0

Ja dat herinner ik mij ook nog wel toen zat ik hier echt veel in het begin en vlak daarna begon de school weer.

Ik begon omdat ik me verveelde in de vakantie haha. Time flies <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Ja ik ook en ik hoorde altijd van die verhalen op gsm dus dacht even kijken, maar had nooit verwacht dat het zo fijn hier zou zijn. ^^
Anoniem
Wereldberoemd



Zo'n 10 maanden dus <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Ik heb om heel eerlijk te zijn geen zin om dat van mij uit te rekenen xD

Yes klopt!

Nee ik ook niet haha, laten we het maar houden op heel lang. ;p

Hahaha ja xD
In ieder geval nog geen 2 jaar <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Precies en langer dan 1 jaar  dus anderhalf jaar denk. :p
NeonLights
Queen of Queens



Yes klopt!

Nee ik ook niet haha, laten we het maar houden op heel lang. ;p

Hahaha ja xD
In ieder geval nog geen 2 jaar <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Precies en langer dan 1 jaar  dus anderhalf jaar denk. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Jaa, zoiets :)
SoldToADemon
Internationale ster



Ja dat herinner ik mij ook nog wel toen zat ik hier echt veel in het begin en vlak daarna begon de school weer.

Ik begon omdat ik me verveelde in de vakantie haha. Time flies <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

Ja ik ook en ik hoorde altijd van die verhalen op gsm dus dacht even kijken, maar had nooit verwacht dat het zo fijn hier zou zijn. ^^

Ik had hier wel eerder gezeten en vond het toen ook al wel leuk, alleen ik heb mezelf toen in een impulsieve bui verwijderd, om na 6 maanden of zo weer hierop terug te komen haha
Anoniem
Wereldberoemd



Ik begon omdat ik me verveelde in de vakantie haha. Time flies <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>

Ja ik ook en ik hoorde altijd van die verhalen op gsm dus dacht even kijken, maar had nooit verwacht dat het zo fijn hier zou zijn. ^^

Ik had hier wel eerder gezeten en vond het toen ook al wel leuk, alleen ik heb mezelf toen in een impulsieve bui verwijderd, om na 6 maanden of zo weer hierop terug te komen haha

Haha oke.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste