SoldToADemon schreef:
Indeed, lijkt zo kort geleden haha, maar het was inderdaad afgelopen zomervakantie dat ik dit account aanmaakte o.0
AsiaMania schreef:
Wow ik ook zoiets, volgens mij 1 maandje langer dan de tijd vliegt.
Wow ik ook zoiets, volgens mij 1 maandje langer dan de tijd vliegt.
Indeed, lijkt zo kort geleden haha, maar het was inderdaad afgelopen zomervakantie dat ik dit account aanmaakte o.0


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18






