Ninurta schreef:
En toen wist ik niets meer te zeggen...
Riraito schreef:
Nahh das zo lief
Ninurta schreef:
Riraito: Ik ken je nog niet zo heel goed, dus corrigering mag, mocht ik het fout doen. Ik ben je al een paar keer tegen gekomen op het forum en je lijkt me een felle meid in de zin: je laat het er niet zomaar bij zitten. Verder vind ik dat jij goede en leuke competities hebt en dat dit ook mag gezegd worden. Verder kleed je je altijd wel leuk en hoewel het niet mijn stijl is, herken ik je toch iedere keer. Je bent echt een naam die blijft plakken in mijn geheugen....
Riraito: Ik ken je nog niet zo heel goed, dus corrigering mag, mocht ik het fout doen. Ik ben je al een paar keer tegen gekomen op het forum en je lijkt me een felle meid in de zin: je laat het er niet zomaar bij zitten. Verder vind ik dat jij goede en leuke competities hebt en dat dit ook mag gezegd worden. Verder kleed je je altijd wel leuk en hoewel het niet mijn stijl is, herken ik je toch iedere keer. Je bent echt een naam die blijft plakken in mijn geheugen....
Nahh das zo lief
En toen wist ik niets meer te zeggen...


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17