Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Riraito truth je ♥
Ninurta
Straatmuzikant



Riraito: Ik ken je nog niet zo heel goed, dus corrigering mag, mocht ik het fout doen. Ik ben je al een paar keer tegen gekomen op het forum en je lijkt me een felle meid in de zin: je laat het er niet zomaar bij zitten. Verder vind ik dat jij goede en leuke competities hebt en dat dit ook mag gezegd worden. Verder kleed je je altijd wel leuk en hoewel het niet mijn stijl is, herken ik je toch iedere keer. Je bent echt een naam die blijft plakken in mijn geheugen....

Nahh das zo lief

En toen wist ik niets meer te zeggen...
Cinta
Landelijke ster



Lieve, lieve Elke. Ik vind je een hele lieve en leuke meid, en soms kan je nogal fel uit je hoek komen. Je kan ook zo goed schrijven, en honestly: Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen en dat ik gewoon weet dat ik bij jou kan komen voor diepe shit en alles. En die manager wat ik kreeg van Marja door jouw lieve berichtje, ik vond dat zo lief ;-; En en ik ben jaloers op je ginger kapsel mehhhhh je zou echt een hele goede Merida cosplayer kunnen zijn als je je haar niet had geverft sad


Dat laatste is zo true!!
Anoniem
Wereldberoemd



Lieve, lieve Elke. Ik vind je een hele lieve en leuke meid, en soms kan je nogal fel uit je hoek komen. Je kan ook zo goed schrijven, en honestly: Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen en dat ik gewoon weet dat ik bij jou kan komen voor diepe shit en alles. En die manager wat ik kreeg van Marja door jouw lieve berichtje, ik vond dat zo lief ;-; En en ik ben jaloers op je ginger kapsel mehhhhh je zou echt een hele goede Merida cosplayer kunnen zijn als je je haar niet had geverft sad


het komt wel weer terug hoor hahahaha
Anoniem
Straatmuzikant



Lieve, lieve Elke. Ik vind je een hele lieve en leuke meid, en soms kan je nogal fel uit je hoek komen. Je kan ook zo goed schrijven, en honestly: Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen en dat ik gewoon weet dat ik bij jou kan komen voor diepe shit en alles. En die manager wat ik kreeg van Marja door jouw lieve berichtje, ik vond dat zo lief ;-; En en ik ben jaloers op je ginger kapsel mehhhhh je zou echt een hele goede Merida cosplayer kunnen zijn als je je haar niet had geverft sad


het komt wel weer terug hoor hahahaha

heb je het dan semi-pernament geverfd?
of pernament?
Anoniem
Wereldberoemd



Lieve, lieve Elke. Ik vind je een hele lieve en leuke meid, en soms kan je nogal fel uit je hoek komen. Je kan ook zo goed schrijven, en honestly: Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen en dat ik gewoon weet dat ik bij jou kan komen voor diepe shit en alles. En die manager wat ik kreeg van Marja door jouw lieve berichtje, ik vond dat zo lief ;-; En en ik ben jaloers op je ginger kapsel mehhhhh je zou echt een hele goede Merida cosplayer kunnen zijn als je je haar niet had geverft sad


het komt wel weer terug hoor hahahaha

heb je het dan semi-pernament geverfd?
of pernament?

Het is spoeling xD
Ninurta
Straatmuzikant



Je hebt me getruth, maar wat bedoel je dat je je ergert aan mij?
Anoniem
Wereldberoemd



Je hebt me getruth, maar wat bedoel je dat je je ergert aan mij?

Soms vind ik je reacties nogal kinderachtig, niet altijd tho
Ninurta
Straatmuzikant



Je hebt me getruth, maar wat bedoel je dat je je ergert aan mij?

Soms vind ik je reacties nogal kinderachtig, niet altijd tho

Dan ga je me in het echt helemaal haten denk ik. 
Anoniem
Straatmuzikant



het komt wel weer terug hoor hahahaha

heb je het dan semi-pernament geverfd?
of pernament?

Het is spoeling xD

godzijdank 

maar hey ik wil je ook ooit meeten !!!! ...wat bedoel je met 'misschien nog wel meer' btw #dirtymind

HAHAHHA nevermind
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ikkaaaah
Anoniem
Wereldberoemd



heb je het dan semi-pernament geverfd?
of pernament?

Het is spoeling xD

godzijdank 

maar hey ik wil je ook ooit meeten !!!! ...wat bedoel je met 'misschien nog wel meer' btw #dirtymind

HAHAHHA nevermind

ik ben zo leuk
Anoniem
Straatmuzikant



Het is spoeling xD

godzijdank 

maar hey ik wil je ook ooit meeten !!!! ...wat bedoel je met 'misschien nog wel meer' btw #dirtymind

HAHAHHA nevermind

ik ben zo leuk

niet aan te tippen hoor die elke jaja!!!
Anoniem
Wereldberoemd



godzijdank 

maar hey ik wil je ook ooit meeten !!!! ...wat bedoel je met 'misschien nog wel meer' btw #dirtymind

HAHAHHA nevermind

ik ben zo leuk

niet aan te tippen hoor die elke jaja!!!

nee nee dat kan NIEMAND
Anoniem
Internationale ster



Ik vind jou iemand die een hele duidelijk mening heeft, wat ik heel goed van je vind. Ook laat je niemand over je heen lopen-tenminste zo kom je over- en verder vind ik je heel aardig. 
Anoniem
Internationale ster



Hahahaha ik ben rustig :') en dan moeten we daar toch een beetje verandering in brengen ^^
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste