Ninurta schreef:
Creepdoll
Jij hebt echt nagedacht over jou look. Hij past helemaal bij jou naam en je laat me een beetje denken aan een creeper. Volgens mij ben je een vastberaden persoon.
CreepDoll schreef:
oi
oi
Creepdoll
Jij hebt echt nagedacht over jou look. Hij past helemaal bij jou naam en je laat me een beetje denken aan een creeper. Volgens mij ben je een vastberaden persoon.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
