Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Dit is echt heel erg maar ik
Ninurta
Straatmuzikant



Gaan de mensen je haten omdat de opdracht zo moeilijk is, zo saai of wat? 
Mew
Straatmuzikant



Oke lol, ik had verkeerd gelezen. WHEN IS THE NEXT SEASON COMING CAUSE I WANT REVENGE
SoldToADemon
Internationale ster



ja maar das niets nieuws 

De haat die ik nu voel is intenser, aangewakkerd door frustratie♥
Nee ly maar het lukt nieeeet fml

dat zag ik op je topic ja hahahaha

En jij mag van me houden omdat ik er alles aan doe om toch in te leveren
Anoniem
Wereldberoemd



Gaan de mensen je haten omdat de opdracht zo moeilijk is, zo saai of wat? 

Moeilijk haha
Anoniem
Wereldberoemd



De haat die ik nu voel is intenser, aangewakkerd door frustratie♥
Nee ly maar het lukt nieeeet fml

dat zag ik op je topic ja hahahaha

En jij mag van me houden omdat ik er alles aan doe om toch in te leveren

nah ik zal erover denken
SoldToADemon
Internationale ster



dat zag ik op je topic ja hahahaha

En jij mag van me houden omdat ik er alles aan doe om toch in te leveren

nah ik zal erover denken

-.-

#917woorden
Anoniem
Wereldberoemd



En jij mag van me houden omdat ik er alles aan doe om toch in te leveren

nah ik zal erover denken

-.-

#917woorden

<3 <3 <3
SoldToADemon
Internationale ster



nah ik zal erover denken

-.-

#917woorden

<3 <3 <3

Ik kan bijna aan het eind beginnen haha
Lefacumis
Wereldberoemd



Haaha succes dan maar !
Anoniem
Wereldberoemd



-.-

#917woorden

<3 <3 <3

Ik kan bijna aan het eind beginnen haha

bijna is niet helemaaaaal
SoldToADemon
Internationale ster



<3 <3 <3

Ik kan bijna aan het eind beginnen haha

bijna is niet helemaaaaal

Ik weet. 
SoldToADemon
Internationale ster



Nog 40 woorden en ik heb het minimum bereikt woot #prestatie 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: