''Well, omdat jij het bent. (en mijn 2 rea's niet meetellen)''!!!!
GOED UITREKENEN VIEN, ze had 2de reactie op de pagina, als 1 rea weg was, zou ze 1ste reactie hebben op 2de pagina, als 2 weg waren, had ze laatste rea op 1ste vagina oeps
Account verwijderd
schreef:
Minori schreef:
Angel schreef: x
Well, omdat jij het bent. (en mijn 2 rea's niet meetellen)
Wat, ik kan niet volgen o-o
Account verwijderd
schreef: Oh ja sorry, ik zie de grote woorden nooit haha
''Well, omdat jij het bent. (en mijn 2 rea's niet meetellen)''!!!!
GOED UITREKENEN VIEN, ze had 2de reactie op de pagina, als 1 rea weg was, zou ze 1ste reactie hebben op 2de pagina, als 2 weg waren, had ze laatste rea op 1ste vagina oeps