Sophrosyne schreef:
-ALLEEN EERSTE PAGINA-
ALS IK JE NIET KEN OF IK WEET NIKS OVER JE TE ZEGGEN SLA IK JE OVER!!!
---
SoldToADemon:
Judith right? Yesh, first i reaaaally hated you. I don't know why, i don't know what you or i did but anyways, tho now i really like you, you seem too me as a very sweet, funny and pretty girl! And i really like to read your stories, so keep up te good work! ♥
Irresistible:
Yeeeesh, i reaaaally like you! I mean, ur so funneh and and and awesome and and and just asdfghjkl. Don't know what to saaay. ;-;
Tim:
Ugh, ik was een ''Oldie'' en ik ken jou eigenlijk nog steeds als CrazyXperson. Ik mocht je toen écht niet en ik had een bloedhekel aan je, ookal ben je dan ''opnieuw gestart'', ik heb nog steeds die eerste indruk en ik weet niet hoe het nu staat, maar toch blijf ik elke keer denken aan een tijdje terug, toen je het bloed onder mijn nagels vandaan haalde...
JUNI:
Oh jeez, ik vind jou nogal flipping irritant. Gewoon in je laten en doen en je reacties op het forum, ik kan me heel vaak gewoon de --- ergeren aan jou. ;-; (ik zet er streepjes neer omdat het een ongepast woord is die als hier een mod komt toch word weggehaalt.)
Riraito:
Yesshhh Elke, ik heb je eigenlijk voor het eerst gezien op het forum en toen meteen al hadden we een ruzie, maar dat was dus blijkbaar een discussie. Well whatever, ik mocht je in het begin gewoon écht niet en ik ergerde me aan alles wat je deed, ik had een hekel aan grammar nazi's en had het gevoel dat jij dat ook was. Natuurlijk is het niet erg om een keer te verbeterd te worden dat bedoel ik ook niet, maar gewoon erg vaak en ook bij andere mensen. Nu is dat héél erg veranderd en ik vind je heel grappig, lief, aardig en spontaan! ^^
Ryuzakiii:
Jij krijgt extra 'i's omdat je special bent ja okaaay. Okay ff serieus, ik heb je echt werkelijk altijd gemogen Jaimy, en sinds ruim een half jaar vind ik je in andere opzichten ook erg leuk, natuurlijk wist je dat al lang maar ik wou je gewoon nog een keer laten weten dat ik echt heel erg veel om je geef en hoe moeilijk het ook kan zijn om ergens over te praten je weet dat ik altijd daar voor je ben. Daarnaast ben je een wereldmeid en kan ik me geen betere vriendin wensen als jij. Je betekend echt heel veel voor me en er moeten echt meer mensen hier in de wereld komen zoals jij, lief, spontaan, grappig en pretty! ♥
Hope:
Net zoals een paar truths hierboven, ik vind je echt flipping anoying...
Angel:
Heyyy, ja haha ik ben sinds kort pas BFF's met je maar geloof me, je bent echt een topmeid! Ik vond het echt zo geweldig toen je mijn verzoek geaccepteerd had en meer kan ik niet echt vertellen.
-inspiratieloosheid hiero-
---
-ALLEEN EERSTE PAGINA-
ALS IK JE NIET KEN OF IK WEET NIKS OVER JE TE ZEGGEN SLA IK JE OVER!!!
---
SoldToADemon:
Judith right? Yesh, first i reaaaally hated you. I don't know why, i don't know what you or i did but anyways, tho now i really like you, you seem too me as a very sweet, funny and pretty girl! And i really like to read your stories, so keep up te good work! ♥
Irresistible:
Yeeeesh, i reaaaally like you! I mean, ur so funneh and and and awesome and and and just asdfghjkl. Don't know what to saaay. ;-;
Tim:
Ugh, ik was een ''Oldie'' en ik ken jou eigenlijk nog steeds als CrazyXperson. Ik mocht je toen écht niet en ik had een bloedhekel aan je, ookal ben je dan ''opnieuw gestart'', ik heb nog steeds die eerste indruk en ik weet niet hoe het nu staat, maar toch blijf ik elke keer denken aan een tijdje terug, toen je het bloed onder mijn nagels vandaan haalde...
JUNI:
Oh jeez, ik vind jou nogal flipping irritant. Gewoon in je laten en doen en je reacties op het forum, ik kan me heel vaak gewoon de --- ergeren aan jou. ;-; (ik zet er streepjes neer omdat het een ongepast woord is die als hier een mod komt toch word weggehaalt.)
Riraito:
Yesshhh Elke, ik heb je eigenlijk voor het eerst gezien op het forum en toen meteen al hadden we een ruzie, maar dat was dus blijkbaar een discussie. Well whatever, ik mocht je in het begin gewoon écht niet en ik ergerde me aan alles wat je deed, ik had een hekel aan grammar nazi's en had het gevoel dat jij dat ook was. Natuurlijk is het niet erg om een keer te verbeterd te worden dat bedoel ik ook niet, maar gewoon erg vaak en ook bij andere mensen. Nu is dat héél erg veranderd en ik vind je heel grappig, lief, aardig en spontaan! ^^
Ryuzakiii:
Jij krijgt extra 'i's omdat je special bent ja okaaay. Okay ff serieus, ik heb je echt werkelijk altijd gemogen Jaimy, en sinds ruim een half jaar vind ik je in andere opzichten ook erg leuk, natuurlijk wist je dat al lang maar ik wou je gewoon nog een keer laten weten dat ik echt heel erg veel om je geef en hoe moeilijk het ook kan zijn om ergens over te praten je weet dat ik altijd daar voor je ben. Daarnaast ben je een wereldmeid en kan ik me geen betere vriendin wensen als jij. Je betekend echt heel veel voor me en er moeten echt meer mensen hier in de wereld komen zoals jij, lief, spontaan, grappig en pretty! ♥
Hope:
Net zoals een paar truths hierboven, ik vind je echt flipping anoying...
Angel:
Heyyy, ja haha ik ben sinds kort pas BFF's met je maar geloof me, je bent echt een topmeid! Ik vond het echt zo geweldig toen je mijn verzoek geaccepteerd had en meer kan ik niet echt vertellen.
-inspiratieloosheid hiero----


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16