Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
best twin friend gz :)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben wel je meeste tegenpool niks hebben wij gemeen. :p
Tianmi
Straatmuzikant



Citeer () je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
() je kan wel aardig goed zingen
() je kan wel aardig goed dansen
(X) je bent aziatisch
(X) je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby
(X) je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
(iets boven juist) je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland

haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> uit welke streek van china kom jij? noord of zuid? ik kom uit het zuiden

ehm idk * gaat naar maps *

gwn op maps Jianxi zoeken en dan Juijang ofzo
Selenaa
Straatmuzikant



inderdaad....

Maar stijl haar is makkelijker te kammen hahah

jaa, maar je kan er bijna niks mee

Tuurlijk wel ! , je kan elektriciteit besparen hahahah nee grapje 
Jwl stijl haar hebben is ook mooi hoor :)
Cynthia
Straatmuzikant



() je bent 14 X() je doet havo () je zit in de 3e X() je kan wel aardig goed zingen X() je kan wel aardig goed dansen () je bent aziatisch () je bent chinees X() je houd van anime () je houd van noragami () je houd van naruto () je houd van elfenlied X() tekenen is een hobby () je hebt zwart haar X() je hebt stijl haar X() je haar valt tot iets onder je schouders X() je woont in de provincie gelderland twin alert?
Cynthia
Straatmuzikant



X ervoor is wel hahaha mobiel doet raar xd
demonic
Straatmuzikant



(x) je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
(x) je kan wel aardig goed zingen
() je kan wel aardig goed dansen
() je bent aziatisch
() je bent chinees
(x) je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby 
() je hebt zwart haar
(x) je hebt stijl haar
(x) je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: