yucan schreef:
KUIFJE schreef:
Citeer yucan schreef:
() je bent 14
() je doet havo
() je zit in de 3e
() je kan wel aardig goed zingen
() je kan wel aardig goed dansen
(X) je bent aziatisch
(X) je bent chinees
() je houd van anime
() je houd van noragami
() je houd van naruto
() je houd van elfenlied
() tekenen is een hobby
(X) je hebt zwart haar
() je hebt stijl haar
(iets boven juist) je haar valt tot iets onder je schouders
() je woont in de provincie gelderland
haha

uit welke streek van china kom jij? noord of zuid? ik kom uit het zuiden