Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
het is eigenlijk best jammer
Toothless
Wereldberoemd



Niet iedereen heeft zoveel tijd. Kijk naar mij, ik zit hier al van 2012 en ik ben nog niet popster? 

oh oké. 
sommige mensen kunnen niet begrijpen dat het bij mij zo snel gaat, maar ik kan op mijn beurt weer niet snappen hoe mensen er twee jaar over kunnen doen om popster te worden. Niet lullig bedoeld.
Account verwijderd




Niet iedereen heeft zoveel tijd. Kijk naar mij, ik zit hier al van 2012 en ik ben nog niet popster? 

oh oké. 
sommige mensen kunnen niet begrijpen dat het bij mij zo snel gaat, maar ik kan op mijn beurt weer niet snappen hoe mensen er twee jaar over kunnen doen om popster te worden. Niet lullig bedoeld.

Ja sorry, ik ben een tijdje gestopt. xd Vandaar, ik had ook nooit heel veel tijd, nu heb ik echt heel veel gehaald in een weekje omdat ik vakantie heb.
Tianmi
Straatmuzikant



nee D: ik heb nog veel moeite gehad voor landelijke ster :c
BeYourMusic
Popster



Bij mij gaat het echt niet snel xd
Ralsei
Internationale ster



Moeite met dit level..  XS
Toothless
Wereldberoemd



100.000 in een weekje is voor mij haalbaar als ik vakantie heb. wanneer ik geen vakantie heb is het meestal zo ongeveer 40 a 50.000 per week, maar deze week red ik dat niet omdat ik te weinig online ben geweest en als ik al online was zat ik enkel op het forum. xd
BeYourMusic
Popster



100.000 in een weekje is voor mij haalbaar als ik vakantie heb. wanneer ik geen vakantie heb is het meestal zo ongeveer 40 a 50.000 per week, maar deze week red ik dat niet omdat ik te weinig online ben geweest en als ik al online was zat ik enkel op het forum. xd

Kom ik met 1000 per dag of zelfs minder xd
Toothless
Wereldberoemd



ik ben nu wel queen of pop maar ik zit al langer dan een jaar gewoon op ongeveer hetzelfde aantal fans, er gaat zelfs meer af dan erbijkomt, Ik ben gewoon zo lui om op die knopjes te klikken of andere dingen te doen XD en ik neem aan dat veel mensen net zo zijn als ik, want ik zit nu al sinds het begin van het spel in de top 25, en ik verdien al laaang niets meer, en ik sta er  wel nog steeds in XD

maar heb je dan geen beveiliging? 
Toothless
Wereldberoemd



100.000 in een weekje is voor mij haalbaar als ik vakantie heb. wanneer ik geen vakantie heb is het meestal zo ongeveer 40 a 50.000 per week, maar deze week red ik dat niet omdat ik te weinig online ben geweest en als ik al online was zat ik enkel op het forum. xd

Kom ik met 1000 per dag of zelfs minder xd

speel je nooit battles?
BeYourMusic
Popster



100.000 in een weekje is voor mij haalbaar als ik vakantie heb. wanneer ik geen vakantie heb is het meestal zo ongeveer 40 a 50.000 per week, maar deze week red ik dat niet omdat ik te weinig online ben geweest en als ik al online was zat ik enkel op het forum. xd

Kom ik met 1000 per dag of zelfs minder xd

speel je nooit battles?

Nope, moet ik wel eens gaan doen xd
Anoniem
Landelijke ster



Ik doe er nu al bijna een half jaar over om naar mijn volgende level te komen xd
Toothless
Wereldberoemd



ik ben nu wel queen of pop maar ik zit al langer dan een jaar gewoon op ongeveer hetzelfde aantal fans, er gaat zelfs meer af dan erbijkomt, Ik ben gewoon zo lui om op die knopjes te klikken of andere dingen te doen XD en ik neem aan dat veel mensen net zo zijn als ik, want ik zit nu al sinds het begin van het spel in de top 25, en ik verdien al laaang niets meer, en ik sta er  wel nog steeds in XD

maar heb je dan geen beveiliging? 

dat is het enige, omdat ik anders teveel fans verlies XD

ja maar jij zegt er gaat meer af dan erbij komt, maar dat kan toch niet als je beveiliging hebt?
Anoniem
Wereldberoemd



Dat had ik dus ook idd..
Toothless
Wereldberoemd



dat is het enige, omdat ik anders teveel fans verlies XD

ja maar jij zegt er gaat meer af dan erbij komt, maar dat kan toch niet als je beveiliging hebt?

ik ben net 7dagen naar italië geweest en drna 5 dagen op hoofdanimator cursus, waardoor mijn beveiliging dus afliep op momenten dat ik die niet kon verlengen ben makkelijk 50.000fans kwijtgespeeld hierdoor


oh op die manier. das wel jammer ja. 
Anoniem
Wereldberoemd



True, ookal ben ik niet zo snel. T/m youtube ster is makkelijk in 2/3 dagen te halen..
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: