Toothless schreef:
oh oké.
sommige mensen kunnen niet begrijpen dat het bij mij zo snel gaat, maar ik kan op mijn beurt weer niet snappen hoe mensen er twee jaar over kunnen doen om popster te worden. Niet lullig bedoeld.
Angel schreef:
Niet iedereen heeft zoveel tijd. Kijk naar mij, ik zit hier al van 2012 en ik ben nog niet popster?
Niet iedereen heeft zoveel tijd. Kijk naar mij, ik zit hier al van 2012 en ik ben nog niet popster?
oh oké.
sommige mensen kunnen niet begrijpen dat het bij mij zo snel gaat, maar ik kan op mijn beurt weer niet snappen hoe mensen er twee jaar over kunnen doen om popster te worden. Niet lullig bedoeld.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20