Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Die Mod. verkiezingen hè
Julia
YouTube-ster



Ik wil niet meedoen al al dat geleuter. Iedereen gaat op een gegeven moment zeuren enzo. Nou daar hou ik liever afstand van.
Toothless
Wereldberoemd



het gene wat mij tegenhield om mee te doen was het gevoel dat ik wat minder vrijheid zou hebben in wat ik post wanneer ik mod. ben.
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



het gene wat mij tegenhield om mee te doen was het gevoel dat ik wat minder vrijheid zou hebben in wat ik post wanneer ik mod. ben.

Er staat in de eisen niet dat je jezelf niet meer mag zijn, of wel? ;)
Toothless
Wereldberoemd



het gene wat mij tegenhield om mee te doen was het gevoel dat ik wat minder vrijheid zou hebben in wat ik post wanneer ik mod. ben.

Er staat in de eisen niet dat je jezelf niet meer mag zijn, of wel? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

klopt. maar ik krijg wel eens commentaar omdat ik te snel topics verwijder en later weer nieuwe maak, en ik denk niet dat zo'n eigenschap helemaal handig is voor een MOD.
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



het gene wat mij tegenhield om mee te doen was het gevoel dat ik wat minder vrijheid zou hebben in wat ik post wanneer ik mod. ben.

Er staat in de eisen niet dat je jezelf niet meer mag zijn, of wel? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

klopt. maar ik krijg wel eens commentaar omdat ik te snel topics verwijder en later weer nieuwe maak, en ik denk niet dat zo'n eigenschap helemaal handig is voor een MOD.

Mwah
Toothless
Wereldberoemd



Er staat in de eisen niet dat je jezelf niet meer mag zijn, of wel? <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

klopt. maar ik krijg wel eens commentaar omdat ik te snel topics verwijder en later weer nieuwe maak, en ik denk niet dat zo'n eigenschap helemaal handig is voor een MOD.

Mwah

Kan dat wel denk je? Moderator worden is echt mijn grootste droom. Van kleins af aan wilde ik al moderator worden op de sites die ik toen leuk vond. Toen was ik 11/12 jaar.
Anoniem
Straatmuzikant



Als ik eerlijk moet zijn: je zou de top 5 niet omver stoten.
Toothless
Wereldberoemd



Als ik eerlijk moet zijn: je zou de top 5 niet omver stoten.

Weet ik ook wel. De tweede reden dat ik niet meedeed was omdat ik van te voren al wist dat ik toch niet gekozen werd.
Maar goed, achteraf gezien had ik het beter wel kunnen doen, dan had ik tenminste nog een kans gehad. Nu maar wachten tot de volgende verkiezingen.
Toothless
Wereldberoemd



Mwah

Kan dat wel denk je? Moderator worden is echt mijn grootste droom. Van kleins af aan wilde ik al moderator worden op de sites die ik toen leuk vond. Toen was ik 11/12 jaar.

Hoe oud ben je nu? (:

18.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: