TheCrazyWriter schreef:
MAAAAR DAN MOET IK ACTIEF DOEN :C EN DAT IS GWN CHANTAGE EN DAT IS GEMEEEEEN :C but okay ik kijk eel ff xd
Hoothoot schreef:
Ken je nog meer Tigers? xD IDC, kijk gewoon in m'n gb ofzo xD Sorry maar ik ben echt even desperate en als je niet helpt schrijf ik niet. MUWHAHAHAHAHAHAH.
TheCrazyWriter schreef:
IKKE??? hoe moet ik nou weten wat jij wel en niet kwijt wilt o.o
Hoothoot schreef:
YA BET
WE ARE
Damnit, Tiger, kom me eens helpen met kledingstukken uitzoeken die ik kan verkopen.
YA BET
WE AREDamnit, Tiger, kom me eens helpen met kledingstukken uitzoeken die ik kan verkopen.
IKKE??? hoe moet ik nou weten wat jij wel en niet kwijt wilt o.o
Ken je nog meer Tigers? xD IDC, kijk gewoon in m'n gb ofzo xD Sorry maar ik ben echt even desperate en als je niet helpt schrijf ik niet. MUWHAHAHAHAHAHAH.
MAAAAR DAN MOET IK ACTIEF DOEN :C EN DAT IS GWN CHANTAGE EN DAT IS GEMEEEEEN :C but okay ik kijk eel ff xd


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20