Sophrosyne schreef:
Nee, als je zo zou reageren dan weet je niet welke situatie het is.
Carmela schreef:
Jawel, want 1 zei precies het zelfde over mij.
Kan je de naam zeggen, want het is geen zwartmaken als je zoveel om haar geeft. (mail het desnoods)
Minori schreef:
Dan ken je de situatie blijkbaar niet haha.
Carmela schreef:
Als nog! Sorry, maar ik heb dit 6x mee gemaakt op mijn hoofdaccount! Ik vind 5 van de 6 echt trutten! De andere had(/heeft) plannen met het leven.
Als nog! Sorry, maar ik heb dit 6x mee gemaakt op mijn hoofdaccount! Ik vind 5 van de 6 echt trutten! De andere had(/heeft) plannen met het leven.
Dan ken je de situatie blijkbaar niet haha.
Jawel, want 1 zei precies het zelfde over mij.
Kan je de naam zeggen, want het is geen zwartmaken als je zoveel om haar geeft. (mail het desnoods)
Nee, als je zo zou reageren dan weet je niet welke situatie het is.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16