Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Wat zou JIJ doen als een vriend/vriendin...
Sophrosyne
Straatmuzikant



Als nog! Sorry, maar ik heb dit 6x mee gemaakt op mijn hoofdaccount! Ik vind 5 van de 6 echt trutten! De andere had(/heeft) plannen met het leven.

Dan ken je de situatie blijkbaar niet haha.

Jawel, want 1 zei precies het zelfde over mij.

Kan je de naam zeggen, want het is geen zwartmaken als je zoveel om haar geeft. (mail het desnoods)

Nee, als je zo zou reageren dan weet je niet welke situatie het is.
Carmela
Straatmuzikant



Dan ken je de situatie blijkbaar niet haha.

Jawel, want 1 zei precies het zelfde over mij.

Kan je de naam zeggen, want het is geen zwartmaken als je zoveel om haar geeft. (mail het desnoods)

Nee, als je zo zou reageren dan weet je niet welke situatie het is.

Dat weet ik wel!
Anoniem
Minister of Pop



Idk... Ik hoop dat ze gewoon compleet eerlijk zijn met me hahaha, iedereen trouwens
Sophrosyne
Straatmuzikant



Jawel, want 1 zei precies het zelfde over mij.

Kan je de naam zeggen, want het is geen zwartmaken als je zoveel om haar geeft. (mail het desnoods)

Nee, als je zo zou reageren dan weet je niet welke situatie het is.

Dat weet ik wel!

Geloof me, nee dat doe je niet.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: