Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Nadat laura mod is geworden he,
Account verwijderd




Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.


n____n

Zoiets heb ik ook op een andere site waarop ik mod ben. ^^

op welke site ben jij dan mod
Account verwijderd




Ik had t alleen gezien op de join.me van kaj lol 

Dat zijn de admin instellingen <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> Dat heeft een mod niet allemaal haha. 

OMG KLEDING EN MEUBEL BEHEER.
Had ik dat maar... <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

jij hebt het geluk dat je moderator bent ik heb niks maar ik heb het met je te doen
Anoniem
Wereldberoemd



Dat zijn de admin instellingen <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> Dat heeft een mod niet allemaal haha. 

OMG KLEDING EN MEUBEL BEHEER.
Had ik dat maar... <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>

jij hebt het geluk dat je moderator bent ik heb niks maar ik heb het met je te doen

Hahaha mod zijn is idd al héél erg leuk!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: