Marja schreef:
Huh? Jij bent toch na mij jarig? Of vergeet ik nu iets heel belangrijks deze 5 dagen? O.O
Nee, wacht, jij bent toch 24 mei jarig? Dan ben ik alweer terug moppie. ♥
Ik ben de 29e jarig he.
Unashamed schreef:
HÉ noob, ik moet eerst jarig zijn
Marja schreef:
Oh shit, nu ben ik er met mijn verjaardag ook niet. :'c
Uhm, uhm, uhm, hoe ga ik dit oplossen. D:
Oh shit, nu ben ik er met mijn verjaardag ook niet. :'c
Uhm, uhm, uhm, hoe ga ik dit oplossen. D:
HÉ noob, ik moet eerst jarig zijn

Huh? Jij bent toch na mij jarig? Of vergeet ik nu iets heel belangrijks deze 5 dagen? O.O
Nee, wacht, jij bent toch 24 mei jarig? Dan ben ik alweer terug moppie. ♥
Ik ben de 29e jarig he.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20





