Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Hee guys.
Account verwijderd




ik zou wel reclame voor je maken
Account verwijderd




ik zou wel reclame voor je maken

Bedankt, maar ik wil de VP'ers niet vol spammen. Iedereen komt uit eigen wil. 
Account verwijderd




Okay haha.

Verzoek = verstuurd.

rt

Yay. c:
Account verwijderd




Verzoek = verstuurd.

Echt? Omg. Yesh (:

Jup haha.

♥ 
Btw, ik ben nog bezig met een competitie dus hij komt er zo aan! :)
Account verwijderd




doei k ook niet hoor maar veel succes
Thrandy
Karaoke-ster



ik zou wel reclame voor je maken

Bedankt, maar ik wil de VP'ers niet vol spammen. Iedereen komt uit eigen wil. 

k heb nog iemand gevraagd voor platenlabel :d
Account verwijderd




hh
Ralsei
Internationale ster



Houden jullie ook van Anime? 
Kijken jullie het veel en praten jullie er graag over? Dan is AnimeRecords het perfecte label voor jou! 
Elke dag een tour en leuke competitie's. 
<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Geïnteresseerd? Stuur dan zeker een lid verzoek! Als AnimeRecords dan toch niets voor jou is, kan je je nog altijd uitschrijven! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> 

Sommigen hier hebben natuurlijk al een label, maar dit zeg ik dan ook echt voor de personen die van Anime houden. Wel een label of niet, maakt niet uit. (: 

Probleempje kijk m'n badge.
Account verwijderd




Houden jullie ook van Anime? 
Kijken jullie het veel en praten jullie er graag over? Dan is AnimeRecords het perfecte label voor jou! 
Elke dag een tour en leuke competitie's. 
<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> Geïnteresseerd? Stuur dan zeker een lid verzoek! Als AnimeRecords dan toch niets voor jou is, kan je je nog altijd uitschrijven! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> 

Sommigen hier hebben natuurlijk al een label, maar dit zeg ik dan ook echt voor de personen die van Anime houden. Wel een label of niet, maakt niet uit. (: 

Probleempje kijk m'n badge.

anders was ik hier ook gekomen jij elsa
Ralsei
Internationale ster



ik zou wel reclame voor je maken

Bedankt, maar ik wil de VP'ers niet vol spammen. Iedereen komt uit eigen wil. 

Ja dat deed hij met zijn label.. arhg
Account verwijderd




elsa jou label en musicrecords gooi ik altijd door elkaar
Ralsei
Internationale ster



Houden jullie ook van Anime? 
Kijken jullie het veel en praten jullie er graag over? Dan is AnimeRecords het perfecte label voor jou! 
Elke dag een tour en leuke competitie's. 
<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> Geïnteresseerd? Stuur dan zeker een lid verzoek! Als AnimeRecords dan toch niets voor jou is, kan je je nog altijd uitschrijven! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> 

Sommigen hier hebben natuurlijk al een label, maar dit zeg ik dan ook echt voor de personen die van Anime houden. Wel een label of niet, maakt niet uit. (: 

Probleempje kijk m'n badge.

anders was ik hier ook gekomen jij elsa

Ik ben EX-lid dus ja en nee
Account verwijderd




nou elsa dat was usarecords maar die heb ik opgeheven
Account verwijderd




ik zou wel reclame voor je maken

Bedankt, maar ik wil de VP'ers niet vol spammen. Iedereen komt uit eigen wil. 

k heb nog iemand gevraagd voor platenlabel <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Oh thanks. ;D
Account verwijderd




Oh ja btw. Beste mensen, er komt binnenkort (wss vanavond) een nieuwe competitie! :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste