Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
OFFICEEL BLOGOPLEIDING
Anoniem
YouTube-ster



deze zin is gwn krom
Ook hebben we een wekelijks exclusiefe video voor onze platen label leden,hoe maak je leuke layouts, of andere blog dingen!
maak er dit van ofz
Ook hebben we wekelijks een exclusieve video voor onze platenlabel leden, met bijvoorbeeld als onderwerp "Hoe maak je leuke layouts?" of andere handige blogdingen.
Tianmi
Straatmuzikant



Sorry maar dat vind ik echt onzin.


Anoniem
YouTube-ster



ja

zo ging t altijd al

dit vermeld je toch namens t team xdd

Dan heeft ze het topic niet gelezen???

mja ik vind gewoon dat je dingen samen organiseert

zoals dit aangezien dit best groot is

mjaaa
ik ben geen blogger meer dus ik houd me mond wel xd

Ja nee een deel wilde niet meewerken maar bram en jasmijn wel dus het is wel gezegd enzo dit keer is het wel aardig goed geregeld soort van xd.
Anoniem
Wereldberoemd



Leer eerst AN voor je überhaupt dit soort dingen gaat starten, aangezien dat ook wel nodig is als blogger en daarnaast is het echt een flut idee. 
Account verwijderd




hh
Account verwijderd




LMAO
Account verwijderd




als maar 2 bloggers dit idee willen
wat voor kut teamgenoot ben je dan
als je het alsnog gaat doen LOL
Blogspotter
Playback-ster



als maar 2 bloggers dit idee willen
wat voor kut teamgenoot ben je dan
als je het alsnog gaat doen LOL

ze vonden het "niet nodig" maar niemand was er tegen
Anoniem
YouTube-ster



als maar 2 bloggers dit idee willen
wat voor kut teamgenoot ben je dan
als je het alsnog gaat doen LOL

De rest vond het prima als ze het deden, maar hadden er zelf geen zin in.
Hypocrates
Karaoke-ster



haahahah sorry maar heel dat blogger badge gedoe is zo dom. eerst verkiezingen, nu dit, en het team is volgens 9 van de 10 mensen ook stom en slecht in overleggen. go girlsssssss
Account verwijderd




als maar 2 bloggers dit idee willen
wat voor kut teamgenoot ben je dan
als je het alsnog gaat doen LOL

De rest vond het prima als ze het deden, maar hadden er zelf geen zin in.

oh oké dan XD vind t echt een dom iets maarja
Blogspotter
Playback-ster



als maar 2 bloggers dit idee willen
wat voor kut teamgenoot ben je dan
als je het alsnog gaat doen LOL

De rest vond het prima als ze het deden, maar hadden er zelf geen zin in.

:#
Anoniem
YouTube-ster



als maar 2 bloggers dit idee willen
wat voor kut teamgenoot ben je dan
als je het alsnog gaat doen LOL

De rest vond het prima als ze het deden, maar hadden er zelf geen zin in.

oh oké dan XD vind t echt een dom iets maarja

Ik vind het ook niet echt nodig, maar hee, als andere mensen het leuk vinden moeten ze het maar mooi doen c:
Account verwijderd




als maar 2 bloggers dit idee willen
wat voor kut teamgenoot ben je dan
als je het alsnog gaat doen LOL

ze vonden het "niet nodig" maar niemand was er tegen

Hopelijk lukt het met 2 bloggers want onderschat het niet het neemt denk ik wel veel tijd in beslag.

Nah denk niet dat veel mensen dat willen gaan doen
Account verwijderd




De rest vond het prima als ze het deden, maar hadden er zelf geen zin in.

oh oké dan XD vind t echt een dom iets maarja

Ik vind het ook niet echt nodig, maar hee, als andere mensen het leuk vinden moeten ze het maar mooi doen c:

ja maar jij bent zo van ''ja t zal allemaal wel'' hahahahahahahahahah ly
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste