Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
OFFICEEL BLOGOPLEIDING
Blogspotter
Playback-ster



Hallo allemaal,
Wij (bram en jasmijn) hebben een leuk idee voor jullie bedacht.
Wij hebben hier op dit blogger account een platen label aangemaakt als blog opleiding.

Lijkt het jou gaaf ooit nog de bloggers bagde te verdienen, maar lukt het je nog niet goed?
Wij geven jou tips.

Ook hebben we wekelijks een exclusieve video voor onze platenlabel leden, met bijvoorbeeld als onderwerp "Hoe maak je leuke layouts?" of andere handige blogdingen.
Ook zijn wij bereid al jullie vragen te beantwoorden en jullie te helpen een bekende blogger te worden op virtual popstar!
Dus wordt nu snel lid van het label, hier is een link! We hopen op veel enthousiaste aanmeldingen!

http://virtualpopstar.com/recordlabel/recordlabelprofile?label=BlogOpleiding
Marissa
Internationale ster



Leuk idee, ik zou graag lid worden, maar ik zit helaas al bij een geweldig platenlabel.
bewitched
Internationale ster



Sorry maar dat vind ik echt onzin.

Thrandy
Karaoke-ster



Ik zit al bij een ander platenlabel eigenlijk en de meeste weten wel dat ik voor blogger ga, maar ik heb het al aardig onder de knie en leer telkens meer bij haha. 
Blogspotter
Playback-ster



Hh
Cinta
Landelijke ster



Ik denk niet dat ik daar veel aan heb, no offence x)
Account verwijderd




Hh
Hypocrates
Karaoke-ster



Sorry maar dat vind ik echt onzin.


Anoniem
YouTube-ster



Leuk! Maar ik zit ook al in een heel leuk platenlabel , sorry! :)
Lix
YouTube-ster



Sorry maar dat vind ik echt onzin.


xBlogger
Karaoke-ster



Willen jullie me even accepteren dan?
Account verwijderd




Willen jullie me even accepteren dan?

Ga ik dpen!
SoldToADemon
Internationale ster



Leuk idee, ik zou graag lid worden, maar ik zit helaas al bij een geweldig platenlabel.

Anoniem
YouTube-ster



exclusiefe
kuch exclusieve kuch
Anoniem
YouTube-ster



En de andere bloggers :'( haha no

Dan moet je die topics van bram ff lezen daar staat wel iets over op enz ik bemoeide me er niet veel mee want het boeit me niet maar het staat er wel xd.
Account verwijderd




En de andere bloggers :'( haha no

ja

zo ging t altijd al

dit vermeld je toch namens t team xdd

Dan heeft ze het topic niet gelezen???
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste