Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Ga jij voor iets
Ga jij voor iets?
Lefacumis
Wereldberoemd



YT, youknow hahaha CT lijkt me.ok wel iets

Ik haal je ALTIJD door de war met YouAreSpecial
Thrandy
Karaoke-ster



Blogger en moderator :)
Cinta
Landelijke ster



Moderator
Account verwijderd




Smt,de rest later maybe
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vind NT, CT en YT heel erg leuk om te doen. (:

Leuk doe je mee met yt verkiezingen?

Yepp, sollicitatie staat in mijn blog! ^-^
Lefacumis
Wereldberoemd



Weet je wat ik kinda dom vindt? Stel iemand heeft 2 badges en die gene is nog geïnteresseerd in een andere functie dan gunnen mensen het die gene niet. Omdat tie dus 2 badges heeft en iemand anders het meer gunt. Sorry maar dat vind ik nergens op slaan, ik bedoel als jij daar goed en geschikt in bent en je hebt er interesse in way niet?
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik vind NT, CT en YT heel erg leuk om te doen. (:

Leuk doe je mee met yt verkiezingen?

Yepp, sollicitatie staat in mijn blog! ^-^

Oe ff kijken
Adelyna
Landelijke ster



Ik ga voor ct, en misschien ook voor SMT insta
Account verwijderd




Ik ga echt voor SMT en ik doe ook al mee aan de verkiezingen :3
Ik ga ook heel misschien voor CT.
Anoniem
Wereldberoemd



Mod (:
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik vind NT, CT en YT heel erg leuk om te doen. (:

Leuk doe je mee met yt verkiezingen?

Yepp, sollicitatie staat in mijn blog! ^-^

Wow echt een goede solli o.O
Sophrosyne
Straatmuzikant



Leuk doe je mee met yt verkiezingen?

Yepp, sollicitatie staat in mijn blog! ^-^

Wow echt een goede solli o.O

Hahaha, ik was meer trots op mijn SMT solli maar die ben ik kwijt. :c
Lefacumis
Wereldberoemd



Yepp, sollicitatie staat in mijn blog! ^-^

Wow echt een goede solli o.O

Hahaha, ik was meer trots op mijn SMT solli maar die ben ik kwijt. :c

Awhh jammer ik was best benieuwd! 
Lefacumis
Wereldberoemd



Yepp, sollicitatie staat in mijn blog! ^-^

Wow echt een goede solli o.O

Hahaha, ik was meer trots op mijn SMT solli maar die ben ik kwijt. :c

2.35 BESTE IDEE EVER!!
alishakusx
Straatmuzikant



Smt,nt,mod :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste