Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Ga jij voor iets
Ga jij voor iets?
Lefacumis
Wereldberoemd



Stem! Reageren of allebei kan ofcourse ook!


Toothless
Wereldberoemd



SMT twitter/facebook is echt mijn wens :) Hopelijk komen daar ooit nog verkiezingen voor.
Verder ga ik in de toekomst voor Moderator maar daar is het nu nog te vroeg voor denk ik.
SoldToADemon
Internationale ster



SMT & Mod
Lefacumis
Wereldberoemd



SMT twitter/facebook is echt mijn wens <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Hopelijk komen daar ooit nog verkiezingen voor.
Verder ga ik in de toekomst voor Moderator maar daar is het nu nog te vroeg voor denk ik.

Ow oki hihi :3
Lefacumis
Wereldberoemd



SMT & Mod

FB insta twitter?
SoldToADemon
Internationale ster



SMT & Mod

FB insta twitter?

Ik doe nu mee met de verkiezingen, dus insta it is :3
Lefacumis
Wereldberoemd



SMT & Mod

FB insta twitter?

Ik doe nu mee met de verkiezingen, dus insta it is :3

Nu ben ik ff bang hahaha ik doe ook mee! Heb je al gestuurd je solli? Ik wel 
Anoniem
Minister of Pop



Nt ct mod
Lefacumis
Wereldberoemd



h
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vind NT, CT en YT heel erg leuk om te doen. (:
SoldToADemon
Internationale ster



FB insta twitter?

Ik doe nu mee met de verkiezingen, dus insta it is :3

Nu ben ik ff bang hahaha ik doe ook mee! Heb je al gestuurd je solli? Ik wel 

Maandag al haha, hij staat hier, mocht je hem willen lezen xd

http://virtualpopstar.com/home/profile?user=SoldToADemon#blog
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik vind NT, CT en YT heel erg leuk om te doen. (:

Leuk doe je mee met yt verkiezingen?
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil super graag lid worden van het SMT maar ik begrijpt niets van insta, facebook en twitter ken ik als mijn broekzak. :3
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik doe nu mee met de verkiezingen, dus insta it is :3

Nu ben ik ff bang hahaha ik doe ook mee! Heb je al gestuurd je solli? Ik wel 

Maandag al haha, hij staat hier, mocht je hem willen lezen xd

virtualpopstar.com/home/profile?user=SoldToADemon#blog

 Wow die is goed :o
SoldToADemon
Internationale ster



Nu ben ik ff bang hahaha ik doe ook mee! Heb je al gestuurd je solli? Ik wel 

Maandag al haha, hij staat hier, mocht je hem willen lezen xd

virtualpopstar.com/home/profile?user=SoldToADemon#blog

 Wow die is goed <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Thanks :3
Anoniem
Wereldberoemd



NT lijkt me nog heel leuk, maar ik ben echt super blij al met SMT en CT!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste