Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ben terug en nu volwassener
ColourStar
Badkamerzanger



Debbie... mijn goudvissensponszeefgeheugen zegt me dat ik jou ken..


Heb je ooit een andere naam gehad dan deze?
Marissa
Internationale ster



Debbie... mijn goudvissensponszeefgeheugen zegt me dat ik jou ken..

Ik ken jouw nog wel denk ik ja... Ik weet niet precies hoe het tussen ons ging maar ik denk dat ik jou ook ken, en ik ben ook niet degene die de beste hersens heeft.

Volgens mij ging het best vreedzaam, want ik heb geen haatgevoelens voor jou woot
ColourStar
Badkamerzanger



Debbie... mijn goudvissensponszeefgeheugen zegt me dat ik jou ken..

Ik ken jouw nog wel denk ik ja... Ik weet niet precies hoe het tussen ons ging maar ik denk dat ik jou ook ken, en ik ben ook niet degene die de beste hersens heeft.

Volgens mij ging het best vreedzaam, want ik heb geen haatgevoelens voor jou woot

Ja volgens mij ging het inderdaad wel goed ja. Ik mag jou in ieder geval ook.
ColourStar
Badkamerzanger



Ik ga eten ben zo terug.
Marissa
Internationale ster



Ik ken jouw nog wel denk ik ja... Ik weet niet precies hoe het tussen ons ging maar ik denk dat ik jou ook ken, en ik ben ook niet degene die de beste hersens heeft.

Volgens mij ging het best vreedzaam, want ik heb geen haatgevoelens voor jou woot

Ja volgens mij ging het inderdaad wel goed ja. Ik mag jou in ieder geval ook.

Omfg yaay o-o
Tim
Wereldberoemd



Debbie... mijn goudvissensponszeefgeheugen zegt me dat ik jou ken..


Heb je ooit een andere naam gehad dan deze?

MrKrabbyPatty en nog vele andere XD
Estela
YouTube-ster



Debbie... mijn goudvissensponszeefgeheugen zegt me dat ik jou ken..

ColourStar
Badkamerzanger




Heb je ooit een andere naam gehad dan deze?

MrKrabbyPatty en nog vele andere XD

Ja van die naam ken ik je nog, jij had mij volgens mij dat maffiaspel laten spelen ofzo. xd
ColourStar
Badkamerzanger



Volgens mij ging het best vreedzaam, want ik heb geen haatgevoelens voor jou woot

Ja volgens mij ging het inderdaad wel goed ja. Ik mag jou in ieder geval ook.

Omfg yaay o-o

Lol, zal ik je even mailen?
ColourStar
Badkamerzanger



Debbie... mijn goudvissensponszeefgeheugen zegt me dat ik jou ken..


Zou kunnen ja...
Zuko
YouTube-ster



Welcome back! ^-^
ColourStar
Badkamerzanger



Welcome back! ^-^

Tnx!
Silatunique
Landelijke ster



Faithx
Straatmuzikant



Ik ken je niet, maar ik welkom je van harte.
Vroeger was ik heel gek enzo, en nu ben ik veranderd. (Niet op vp)
ColourStar
Badkamerzanger



Ik ken je niet, maar ik welkom je van harte.
Vroeger was ik heel gek enzo, en nu ben ik veranderd. (Niet op vp)

Ik ken jou geloof ik nog wel...
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste