ColourStar schreef:
Ik ben het, Debbie.
Ik ben een hele tijd gestopt en ben terug, daarvoor heette ik popstar4ever.
Ik wil dat een paar mensen weten dat ik nu niet meer snel boos doe ofzo, ik wil graag vrienden worden met een paar waar ik echt flinke ruzie heb gehad met scheldpartijen en belachelijke opmerkingen, daarvoor: Het spijt me heel erg, ik ben nu opnieuw begonnen dus zullen we het goed maken? Stuur me dan maar een mailtje, de mensen wie ik bedoel weten het. Je mag me trouwens ook een mailtje sturen om vrienden te worden hoor.
Debbie
Ik ben het, Debbie.
Ik ben een hele tijd gestopt en ben terug, daarvoor heette ik popstar4ever.
Ik wil dat een paar mensen weten dat ik nu niet meer snel boos doe ofzo, ik wil graag vrienden worden met een paar waar ik echt flinke ruzie heb gehad met scheldpartijen en belachelijke opmerkingen, daarvoor: Het spijt me heel erg, ik ben nu opnieuw begonnen dus zullen we het goed maken? Stuur me dan maar een mailtje, de mensen wie ik bedoel weten het. Je mag me trouwens ook een mailtje sturen om vrienden te worden hoor.

Debbie


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


0