Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik heb nu dus 403 credits
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb de credit's die ik had gekregen als prijs ook al weer uitgegeven, oeps hahaha

Ik geef ook altijd alles vet snel uit hoor hahah

ps zouden wij niet een orpg doen??

Ja klopt maar ik zat de hele tijd op laptop en ik moet zo gaan en dan kan ik geen goede personage maken, meeeh D': 

lsr
Anoniem
Wereldberoemd



Kom ik aan met 8 credits

lyyy
Placebo
Wereldberoemd



Kom ik aan met 8 credits

lyyy

Hou ook van jouuuuuuuuuuuu
Anoniem
YouTube-ster



ik heb er wel is meer gehad ;ssss

Sophrosyne
Straatmuzikant



Gimmeeeeee, ik had ooit eens 2700 cr, ik had vijftig euro gespendeerd omg.

MIJN

GIERIGAART ;sssssssssssssssss
Anoniem
Wereldberoemd



Gimmeeeeee, ik had ooit eens 2700 cr, ik had vijftig euro gespendeerd omg.

MIJN

GIERIGAART ;sssssssssssssssss

Ik kreeg anders toen ook niets van jou hoor!!
Thrandy
Karaoke-ster



Ik had er pas nog over de duizend, nu nog maar 500 sad
Sophrosyne
Straatmuzikant



MIJN

GIERIGAART ;sssssssssssssssss

Ik kreeg anders toen ook niets van jou hoor!!

MAAR TOEN KENDE IK JE AMPER TSSSS tis een tijdje geleden tssss
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb er over de duizend gehad, toen voelde ik me ook rijk. xd Maar nu zou ik me ook al rijk voelen als ik zoveel cr zou hebben haha.
SoldToADemon
Internationale ster



Delen xox
Placebo
Wereldberoemd



Delen xox

Jij cake delen xoxi
SoldToADemon
Internationale ster



Delen xox

Jij cake delen xoxi

Kom halen dan♥
Placebo
Wereldberoemd



Delen xox

Jij cake delen xoxi

Kom halen dan♥

Even naar NL stappen, why not. 40 uur volgens google maps hahaha. Tot overmorgen!!
SoldToADemon
Internationale ster



Jij cake delen xoxi

Kom halen dan♥

Even naar NL stappen, why not. 40 uur volgens google maps hahaha. Tot overmorgen!!

Tot dan!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: