Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Truth mij = Ik truth jou.
Gray
Wereldberoemd



Ik ken je niet echt maar je komt wel leuk over(: ik zou niet weten wat voor functie bij je past omdat ik je dus niet echt heel goed ken haha

Jou mag ik, ik vond het alleen jammer dat je je account telkens verwijderde, dan weer nieuwe enzovoort. Jij was toch Jellybean? Ik zie jou als D

Ja ik was jellybean(: ik ben ook aan het sparen voor die naam haha

:d
xAnna
Straatmuzikant



Wel ik ken je niet super goed ofs maar ik mag je wel! Ik weet niet precies waar ik je voor zie. Sws pt en wss wel meer alleen daar ken ik je (nog) niet goed genoeg voor ^.^

Ik ken jou ook niet goed, maar je lijkt me aardig! Ik zie niet echt een functie voor me bij je, PT wel.

Ehehehehe ik ben heeeeel slecht in promoten xp
Maar ik ga wel voor SMT. Maar ja je hebt mijn insta enzo wss ook nog nooit gezien, dus dan kun je daar ook niet op oordelen.
Anoniem
YouTube-ster



Ik zie je best vaak op topics. Je kan heel soms best bot overkomen,
maar dat is dan tegen andere leden, niet tegen mij dus ghehe... c:
Dus nja, ik vind je wel aardig voor zover ik je ken :)

Als functie vind ik NT wel bij je passen denk ik.. <Idk why n_n
Gray
Wereldberoemd



Ik zie je best vaak op topics. Je kan heel soms best bot overkomen,
maar dat is dan tegen andere leden, niet tegen mij dus ghehe... c:
Dus nja, ik vind je wel aardig voor zover ik je ken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Als functie vind ik NT wel bij je passen denk ik.. <Idk why n_n

Haha ^-^
Jou mag ik wel, ik denk dat je ergens op Vp wel eens mod word.
Gray
Wereldberoemd



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: