Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Krijgen we het shirtje van de promodagen nog?
Thrandy
Karaoke-ster



Waarom zou de top btw veranderen? De mensen in de top drie hebben sowieso al een IP-ban op gSm hahaha dus daar kunnen ze al niet meer promoten en het duurt wel heel lang voor je hun hebt ingehaald

ps 

ik en Purplesky hebben ook IP-ban.

haahah hebben ze serieus een IP-ban? 

en idd ik wil het shirtje ook voordat de top weer veranderd ;s

Ja, maar dat is heel raar van gSm haha. Ik heb ook IP-ban, maar we kregen geen waarschuwing, geen TO, niks, gewoon gelijk een IP-ban.
Zhanina
Karaoke-ster



Waarom zou de top btw veranderen? De mensen in de top drie hebben sowieso al een IP-ban op gSm hahaha dus daar kunnen ze al niet meer promoten en het duurt wel heel lang voor je hun hebt ingehaald

ps 

ik en Purplesky hebben ook IP-ban.

haahah hebben ze serieus een IP-ban? 

en idd ik wil het shirtje ook voordat de top weer veranderd ;s

Ja, maar dat is heel raar van gSm haha. Ik heb ook IP-ban, maar we kregen geen waarschuwing, geen TO, niks, gewoon gelijk een IP-ban.

Ik snap gSm wel
Thrandy
Karaoke-ster



haahah hebben ze serieus een IP-ban? 

en idd ik wil het shirtje ook voordat de top weer veranderd ;s

Ja, maar dat is heel raar van gSm haha. Ik heb ook IP-ban, maar we kregen geen waarschuwing, geen TO, niks, gewoon gelijk een IP-ban.

Ik snap gSm wel

Nah het hoort niet zo, dat mag niet eens. Je mag niet zomaar een IP-ban ineens geven. Ja, je mag daar niet promoten, maar een IP-ban mag je ook niet zomaar geven.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: