Thrandy schreef:
Ja, maar dat is heel raar van gSm haha. Ik heb ook IP-ban, maar we kregen geen waarschuwing, geen TO, niks, gewoon gelijk een IP-ban.
ChaoticMonki schreef:
haahah hebben ze serieus een IP-ban?
en idd ik wil het shirtje ook voordat de top weer veranderd ;s
Thrandy schreef:
Waarom zou de top btw veranderen? De mensen in de top drie hebben sowieso al een IP-ban op gSm hahaha dus daar kunnen ze al niet meer promoten en het duurt wel heel lang voor je hun hebt ingehaald
ps
ik en Purplesky hebben ook IP-ban.
Waarom zou de top btw veranderen? De mensen in de top drie hebben sowieso al een IP-ban op gSm hahaha dus daar kunnen ze al niet meer promoten en het duurt wel heel lang voor je hun hebt ingehaald
ps
ik en Purplesky hebben ook IP-ban.
haahah hebben ze serieus een IP-ban?
en idd ik wil het shirtje ook voordat de top weer veranderd ;s
Ja, maar dat is heel raar van gSm haha. Ik heb ook IP-ban, maar we kregen geen waarschuwing, geen TO, niks, gewoon gelijk een IP-ban.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20