Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Noettels trutht anoniem!
Anoniem
Wereldberoemd



Ghihihi, I like that name. :3
noettels
Karaoke-ster



IK!

Ik vind je echt fucking irri
Account verwijderd




:)
noettels
Karaoke-ster



ikk

Soms vind ik jouw humor leuk maar de andere keer echt irritant en kinderachtig.
noettels
Karaoke-ster



 

Ik vind je srsly overkomen als een noob, sorry kan er geen ander woord voor bedenken.
noettels
Karaoke-ster



Hihihi noettels



Ik vind je echt gewoon frikking irritant met je hotel 13, like pls grow up.
noettels
Karaoke-ster



X

Ik vind het echt flipping irritant dat je designt maa niet tegen kritiek kan, en dan helemaal zielig gaat doen, dan moet je gewoon niet designen, daarnaast vind ik je designs vaak niet eens mooi, vooral je kapsels niet wow.
Tim
Wereldberoemd



Wie vind jij allemaal wel aardig dan? ._.
noettels
Karaoke-ster



xx

Je bent opzich heel aardig enzo, maar soms doe je een beetje uit de hoogte omdat je goed bent in schrijven, met de nadruk op soms.
Anoniem
Straatmuzikant



heee
Anoniem
Wereldberoemd



x
noettels
Karaoke-ster



ok

Ne srsly, ik vind jou zó wannabe hipster en gewoon nee, ugh, en je doet alsof je alles van rock af weet maar je houd van 1D gewoon niet meid. Daarnaast ben je flipping irritant met die gifs van je, like pls girl, ur not funny.
SoldToADemon
Internationale ster



xx

Je bent opzich heel aardig enzo, maar soms doe je een beetje uit de hoogte omdat je goed bent in schrijven, met de nadruk op soms.

Ah, well, dan ben ik allang blij dat het ondertussen terug is gedrongen tot 'soms' (zelfs al is het niet iets wat ik expres doe) aangezien mij ooit is verteld dat ik de attitude van Shakespeare had 
Laryanue
Karaoke-ster



Wie vind jij allemaal wel aardig dan? ._.

Onder andere Joline, or so it seems.
noettels
Karaoke-ster



x

Nee okay jij bent gewoon geweldig, niks op aan te merken.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste