Felicia schreef:
Hihihi
Envy schreef:
Ik ben geen sneltrein trouwens, dus mocht er veel op dit topic gereageerd worden dan zet ik eerst alles in word en drop ik het in één keer, haha
Terugtruthen is lief, maar hoeft niet ^_^
Als ik je niet ken zet ik mijn eerste indruk van jou neer c:
--
Ik ben geen sneltrein trouwens, dus mocht er veel op dit topic gereageerd worden dan zet ik eerst alles in word en drop ik het in één keer, haha
Terugtruthen is lief, maar hoeft niet ^_^Als ik je niet ken zet ik mijn eerste indruk van jou neer c:
--
Laryanue: Ik vind jou zo geweldig, haha. Ik heb echt een hele positieve indruk van jou! Oh, niet te vergeten dat je ontwerpen ook echt geweldig zijn :3 I like you ^_^
AsiaMania: Ik kom jou steeds meer en meer tegen op het fora en dat vind ik wel leuk. Hoewel ik je persoonlijk eigenlijk niet echt ken, we praten niet zo vaak, kom je erg aardig over c:
Hopeless: Ik mag jou, haha. Ik weet niet.. jij hebt iets weet je, iets wat ik leuk vind.
Stro: Ik ken jou nauwelijks, haha. Ik weet niet, ik zie je wel eens op het fora en dan kom je wel aardig en leuk over c:
Vanessaxxxjes : Tsk, jij weet dondersgoed wat ik van je vind! Ik houd echt van je, serieus. Je bent super lief, getalenteerd, aardig, awesome, speciaal en gewoon.. alles waar ik van houd I guess, haha. Ik geniet echt van onze (o)rpg's en vind het altijd leuk om jou tegen te komen op het fora en samen met jou te schrijven.. we moeten wel iets meer mailen vind ik want ik mis je omdat ik je de afgelopen dagen wel een stuk minder sprak hahaha
Fendacy: Ik vind je naam geweldig en je komt aardig over, verder ken ik je niet zo, hehe
Dreamcatcher: Ik heb je wel eens op het fora gezien en dan kom je echt leuk over c:
Veela: Ik mag je wel, ondanks dat wij eigenlijk niet zo vaak praten of zo en ik je enkel op het fora tegenkom, haha. Ik zou je wel beter willen leren kennen eigenlijk c:
Rafke: Voor jou hetzelfde als bij Veela eigenlijk, lol. Ik mag je maar ken je niet echt, haha.
FABQUEEN: 2 Fab 4 U ;3 Just kidding, ik mag je eigenlijk wel. Ik vind je een grappig persoon maar we hebben niet echt contact of zo, het is puur dat ik je soms op het fora zie haha.
Fjordenlover: Ik.. Ik ken je eigenlijk helemaal niet. Je lijkt mij wel aardig trouwens c:
Tooth: Natuurlijk wil ik jou ook doen; ik doe iedereen! (Dat klonk verkeerd, kuch kuch) Je komt altijd wel vriendelijk over op mij, ik zie je de laatste tijd ook steeds meer op het fora ^_^
Felicia: Ik kan echt zien dat jij je best doen om beter te worden in het schrijven, je luistert naar tips en doet je best en dat kan ik echt waarderen!
Verder ben je een super aardig meisje, je bent vriendelijk tegen andere mensen en houd er van om mensen complimenten te geven
Je bent echt een schat en ik ben blij dat ik wat meer contact heb met jou nu ^_^ ♥
Verder ben je een super aardig meisje, je bent vriendelijk tegen andere mensen en houd er van om mensen complimenten te geven
Je bent echt een schat en ik ben blij dat ik wat meer contact heb met jou nu ^_^ ♥ RainbowMiracle: Ik zie jou de laatste tijd steeds meer en meer, haha. Ik mag je c:
BeYourMusic: Ik ken je eigenlijk niet, dus ik stalkte je profiel even en zag dat je bij animerecords zit, wat dus betekend dat jij van anime houd, dus dat is altijd positief
Je komt wel aardig over c:
Je komt wel aardig over c: Hihihi


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Ik heb echt even geen woorden, haha. Ik zit hier sprakeloos
D':
