Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Envy gaat truthen
Anoniem
Minister of Pop



Ik ben geen sneltrein trouwens, dus mocht er veel op dit topic gereageerd worden dan zet ik eerst alles in word en drop ik het in één keer, haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Terugtruthen is lief, maar hoeft niet ^_^
Als ik je niet ken zet ik mijn eerste indruk van jou neer c:

--

Laryanue: Ik vind jou zo geweldig, haha. Ik heb echt een hele positieve indruk van jou! Oh, niet te vergeten dat je ontwerpen ook echt geweldig zijn :3 I like you ^_^
AsiaMania: Ik kom jou steeds meer en meer tegen op het fora en dat vind ik wel leuk. Hoewel ik je persoonlijk eigenlijk niet echt ken, we praten niet zo vaak, kom je erg aardig over c: 
Hopeless: Ik mag jou, haha. Ik weet niet.. jij hebt iets weet je, iets wat ik leuk vind. 
Stro: Ik ken jou nauwelijks, haha. Ik weet niet, ik zie je wel eens op het fora en dan kom je wel aardig en leuk over c:
Vanessaxxxjes : Tsk, jij weet dondersgoed wat ik van je vind! Ik houd echt van je, serieus. Je bent super lief, getalenteerd, aardig, awesome, speciaal en gewoon.. alles waar ik van houd I guess, haha. Ik geniet echt van onze (o)rpg's en vind het altijd leuk om jou tegen te komen op het fora en samen met jou te schrijven.. we moeten wel iets meer mailen vind ik want ik mis je omdat ik je de afgelopen dagen wel een stuk minder sprak hahaha
Fendacy: Ik vind je naam geweldig en je komt aardig over, verder ken ik je niet zo, hehe 
Dreamcatcher: Ik heb je wel eens op het fora gezien en dan kom je echt leuk over c: 
Veela: Ik mag je wel, ondanks dat wij eigenlijk niet zo vaak praten of zo en ik je enkel op het fora tegenkom, haha. Ik zou je wel beter willen leren kennen eigenlijk c: 
Rafke: Voor jou hetzelfde als bij Veela eigenlijk, lol. Ik mag je maar ken je niet echt, haha.
FABQUEEN: 2 Fab 4 U ;3 Just kidding, ik mag je eigenlijk wel. Ik vind je een grappig persoon maar we hebben niet echt contact of zo, het is puur dat ik je soms op het fora zie haha.
Fjordenlover: Ik.. Ik ken je eigenlijk helemaal niet. Je lijkt mij wel aardig trouwens c: 
Tooth: Natuurlijk wil ik jou ook doen; ik doe iedereen! (Dat klonk verkeerd, kuch kuch) Je komt altijd wel vriendelijk over op mij, ik zie je de laatste tijd ook steeds meer op het fora ^_^
Felicia: Ik kan echt zien dat jij je best doen om beter te worden in het schrijven, je luistert naar tips en doet je best en dat kan ik echt waarderen! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Verder ben je een super aardig meisje, je bent vriendelijk tegen andere mensen en houd er van om mensen complimenten te geven <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Je bent echt een schat en ik ben blij dat ik wat meer contact heb met jou nu ^_^ ♥ 
RainbowMiracle: Ik zie jou de laatste tijd steeds meer en meer, haha. Ik mag je c: 
BeYourMusic: Ik ken je eigenlijk niet, dus ik stalkte je profiel even en zag dat je bij animerecords zit, wat dus betekend dat jij van anime houd, dus dat is altijd positief <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>  Je komt wel aardig over c: 
 

Hihihi 
Anoniem
Minister of Pop



Ik ben geen sneltrein trouwens, dus mocht er veel op dit topic gereageerd worden dan zet ik eerst alles in word en drop ik het in één keer, haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Terugtruthen is lief, maar hoeft niet ^_^
Als ik je niet ken zet ik mijn eerste indruk van jou neer c:

--

Laryanue: Ik vind jou zo geweldig, haha. Ik heb echt een hele positieve indruk van jou! Oh, niet te vergeten dat je ontwerpen ook echt geweldig zijn :3 I like you ^_^
AsiaMania: Ik kom jou steeds meer en meer tegen op het fora en dat vind ik wel leuk. Hoewel ik je persoonlijk eigenlijk niet echt ken, we praten niet zo vaak, kom je erg aardig over c: 
Hopeless: Ik mag jou, haha. Ik weet niet.. jij hebt iets weet je, iets wat ik leuk vind. 
Stro: Ik ken jou nauwelijks, haha. Ik weet niet, ik zie je wel eens op het fora en dan kom je wel aardig en leuk over c:
Vanessaxxxjes : Tsk, jij weet dondersgoed wat ik van je vind! Ik houd echt van je, serieus. Je bent super lief, getalenteerd, aardig, awesome, speciaal en gewoon.. alles waar ik van houd I guess, haha. Ik geniet echt van onze (o)rpg's en vind het altijd leuk om jou tegen te komen op het fora en samen met jou te schrijven.. we moeten wel iets meer mailen vind ik want ik mis je omdat ik je de afgelopen dagen wel een stuk minder sprak hahaha
Fendacy: Ik vind je naam geweldig en je komt aardig over, verder ken ik je niet zo, hehe 
Dreamcatcher: Ik heb je wel eens op het fora gezien en dan kom je echt leuk over c: 
Veela: Ik mag je wel, ondanks dat wij eigenlijk niet zo vaak praten of zo en ik je enkel op het fora tegenkom, haha. Ik zou je wel beter willen leren kennen eigenlijk c: 
Rafke: Voor jou hetzelfde als bij Veela eigenlijk, lol. Ik mag je maar ken je niet echt, haha.
FABQUEEN: 2 Fab 4 U ;3 Just kidding, ik mag je eigenlijk wel. Ik vind je een grappig persoon maar we hebben niet echt contact of zo, het is puur dat ik je soms op het fora zie haha.
Fjordenlover: Ik.. Ik ken je eigenlijk helemaal niet. Je lijkt mij wel aardig trouwens c: 
Tooth: Natuurlijk wil ik jou ook doen; ik doe iedereen! (Dat klonk verkeerd, kuch kuch) Je komt altijd wel vriendelijk over op mij, ik zie je de laatste tijd ook steeds meer op het fora ^_^
Felicia: Ik kan echt zien dat jij je best doen om beter te worden in het schrijven, je luistert naar tips en doet je best en dat kan ik echt waarderen! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Verder ben je een super aardig meisje, je bent vriendelijk tegen andere mensen en houd er van om mensen complimenten te geven <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Je bent echt een schat en ik ben blij dat ik wat meer contact heb met jou nu ^_^ ♥ 
RainbowMiracle: Ik zie jou de laatste tijd steeds meer en meer, haha. Ik mag je c: 
BeYourMusic: Ik ken je eigenlijk niet, dus ik stalkte je profiel even en zag dat je bij animerecords zit, wat dus betekend dat jij van anime houd, dus dat is altijd positief <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>  Je komt wel aardig over c: 
 

Hihihi 
Society
Straatmuzikant



xo
Anoniem
Wereldberoemd



Oké (:
Amity
Straatmuzikant



I like youre writing!
Anoniem
Minister of Pop



Hh for you
Anoniem
YouTube-ster



x
Anoniem
Landelijke ster



Meh nu wil ik jou eens terug truthen alleen mijn batterij van pc is bijna leeg dus ik schrijf ff kort xD

ff dit ertussen 
Ja dat klopt dat ik de laatste tijd minder ben maar dat komt doordat mijn opa overleden is en de uitvaart vrijdag was. Dus ik zit nog steeds niet echt lekker in mijn vel.

Truth
Damn jij bent echt een awesome, amazing alles dat je kan opnoemen (ja ik heb er gwn geen woorden voor) je bent gwn geweldig in een woord. Iedere keer als je iets schrijft houd ik er echt van. Ik lees alles met plezier en stiekem ben ik gwn jaloers op jouw schrijftalenten. Zelf bij de schrijfwedstrijd keek ik er echt naar uit om jouw en meerdere mensen tegen te komen. 
Zelf moet ik toegeven in het begin was ik bang tegen je te praten want ik was echt een beginner en een newbie bij alle (O)RPG's. Het schrijven ging wel maar waar ik echt tegen aan keek was om met jou te kunnen schrijven. Zelf was ik echt bang om tegen je te praten of te mailen doordat je echt een awesome persoon bent. Mijn eerste reactie van: ''Wat zal ze van me vinden? Zal ze me niet mogen.'' (ja ik was toen echt een bangerik xD) Later kwam ik je tegen bij een RPG en volgens mij DarkDoll of Serina had je erbij uitgenodigd. Zelf was ik echt zenuwachtig maar het ging opzicht wel goed dat ik je beter wou leren kennen tot de tijd van nu xD

Oké ik dacht dat het korter zou zijn.... ._. maareh... Ta-da!
Anoniem
Minister of Pop



Hihi hele lap tekst over mij hihihi
Anoniem
YouTube-ster



Meh nu wil ik jou eens terug truthen alleen mijn batterij van pc is bijna leeg dus ik schrijf ff kort xD

ff dit ertussen 
Ja dat klopt dat ik de laatste tijd minder ben maar dat komt doordat mijn opa overleden is en de uitvaart vrijdag was. Dus ik zit nog steeds niet echt lekker in mijn vel.

Truth
Damn jij bent echt een awesome, amazing alles dat je kan opnoemen (ja ik heb er gwn geen woorden voor) je bent gwn geweldig in een woord. Iedere keer als je iets schrijft houd ik er echt van. Ik lees alles met plezier en stiekem ben ik gwn jaloers op jouw schrijftalenten. Zelf bij de schrijfwedstrijd keek ik er echt naar uit om jouw en meerdere mensen tegen te komen. 
Zelf moet ik toegeven in het begin was ik bang tegen je te praten want ik was echt een beginner en een newbie bij alle (O)RPG's. Het schrijven ging wel maar waar ik echt tegen aan keek was om met jou te kunnen schrijven. Zelf was ik echt bang om tegen je te praten of te mailen doordat je echt een awesome persoon bent. Mijn eerste reactie van: ''Wat zal ze van me vinden? Zal ze me niet mogen.'' (ja ik was toen echt een bangerik xD) Later kwam ik je tegen bij een RPG en volgens mij DarkDoll of Serina had je erbij uitgenodigd. Zelf was ik echt zenuwachtig maar het ging opzicht wel goed dat ik je beter wou leren kennen tot de tijd van nu xD

Oké ik dacht dat het korter zou zijn.... ._. maareh... Ta-da!

Omg dat is echt.. super lief :$ Ik heb echt even geen woorden, haha. Ik zit hier sprakeloos :$ ♥ 


IK WIL IETS TERUG ZEGGEN MAAR IK WEET NIET WAT! IK BEN SERIEUS SPRAKELOOS :o D': 
Oh ja; Jij bent ook super goed, echt waar! Ik vind het ook geweldig om jou stukjes te lezen c: ♥ 

I love you ♥ 
Anoniem
Internationale ster



(:
Silatunique
Landelijke ster



Yeaayy, doe maar! (:
Anoniem
YouTube-ster



Ik moet nu trouwens wel gaan, maar ik doe, zodra ik thuis ben, de rest okay? Ik vergeet jullie niet :p 
Tim
Wereldberoemd



x
fancyness
Straatmuzikant



Ik ben nieuw, maar wat valt er te verliezen :d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste