Felicia schreef:
Perfectly schreef:
Felicia schreef:
Srry Fabienne ik kan dat niet. Hh voor jou.
Dankje, leuke look heb je trouwens!
Ty. Yesyes. Ben nogal stuiterig want het staat nu bijna helemaal vast dat ik Rochel ga meeten. Dat wil zeggen. Zij komt bij ons op de groep. Voor iets van anderhalf uur, maar ja beter iets dan niets