Astorce schreef:
Ik vind het wel een leuk idee. (:
Roseraie schreef:
Ik en wout proberen wat leuks te organiseren sorry hoor...
is ook saai als er alleen maar van de schrijfcompetities zijn
Ik en wout proberen wat leuks te organiseren sorry hoor...
is ook saai als er alleen maar van de schrijfcompetities zijn
Ik vind het wel een leuk idee. (:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17