Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik vind dat hunger games dinges
Astorce
Straatmuzikant



Ik en wout proberen wat leuks te organiseren sorry hoor...
is ook saai als er alleen maar van de schrijfcompetities zijn

Ik vind het wel een leuk idee. (: 
Lefacumis
Wereldberoemd



Schrijfcompetities zijn ten eerste heel leuk, maar daarnaast organiseren wij ook genoeg design, teken en overige competities, dus ik vind het een beetje vreemd dat je dit zo zegt.

ja snap ik, maar het is toch niet leuk als je bij elke opdracht iets moet schrijven.

Is dat niet het hele idee van een schrijfwedstrijd...? of gaat dit over iets anders? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Zoiets ja i think ._.
SoldToADemon
Internationale ster



En ik vind dat sfeerverpesten nog wel meevallen eigenlijk? 
Astorce
Straatmuzikant



En ik vind dat sfeerverpesten nog wel meevallen eigenlijk? 

Ja, ik heb er niet echt last van.
Thrandy
Karaoke-ster



Ik en wout proberen wat leuks te organiseren sorry hoor...
is ook saai als er alleen maar van de schrijfcompetities zijn

Het ligt niet aan jullie hoor? Het is gewoon irritant hoe mensen donaties proberen te krijgen.

als mensen geen reclame mogen maken, word het een populariteits- wedstrijd en dat vind ik nogal oneerlijk

Dat vind ik het sowieso al, want ook al ga je als minder populair persoon een hele grote prijs geven aan een persoon, dan nog stemmen ze op de popu's gewoon omdat ze hoger willen staan bij hun. Dat hou je toch niet tegen lol.
Account verwijderd




Ik en wout proberen wat leuks te organiseren sorry hoor...
is ook saai als er alleen maar van de schrijfcompetities zijn

Ik vind het wel een leuk idee. (: 

Anoniem
YouTube-ster



Tja... Ik vind het echt een hele leuke competitie!
Anoniem
Wereldberoemd



ja snap ik, maar het is toch niet leuk als je bij elke opdracht iets moet schrijven.

Maar dat is ook niet zo, dus wat je zegt slaat nergens op.

wtffffffffffff wat ga je doen bij de hungergames grote competitie? verhaaltjes schrijven, leuuuuuukkkkkk

Jij had het net helemaal niet over het verhaaltjes schrijven bij de THG competitie en Fenne, doe normaal. Het zou eigenlijk best logisch zijn als ze een soort interview moeten schrijven, maar hey jouw vooroordelen zullen dat waarschijnlijk onmogelijk maken.
Anna
YouTube-ster



Ach joh, het is maar voor heel even, negeer het anders gewoon, zo moeilijk is dat toch niet?
SoldToADemon
Internationale ster



Ik heb het gevoel dat er hier sprake is van een miscommunicatie guys... Volgens mij doelde Roseraie erop dat het hen een leuk idee was om voor deze ronde met sponsoren te werken als opdracht en dat dit was bedoeld als afwisseling tussen de verschillende rondes? 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: