Roseberry schreef:
Ik baal echt ontzettend, maar ach.
Hopelijk komt er een tweede THG-competitie.
TaylorSwift schreef:
Sws ahw ik vind het stom dat je niet door bent D:
Sws ahw ik vind het stom dat je niet door bent D:
Ik baal echt ontzettend, maar ach.
Hopelijk komt er een tweede THG-competitie.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20