Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Sponsor Ilse
Anoniem
Wereldberoemd





Ja uit district 13, jwz. 
Alleen échte THG-fans zullen dit snappen hahaha.

Kom allemaal bij district 13 als je niet door bent. Ik zal je met open armen ontvangen hahaha. <3
Dan gaan we samen huilen. :cry
Amity
Straatmuzikant



Ik wil erbij!
Laryanue
Karaoke-ster



I'm a designer from the capitol, I can't join you.
Carolynn
Internationale ster



I'm a designer from the capitol, I can't join you.

TRAITOR :p
Tianmi
Straatmuzikant



Ik wil erbij!

Anoniem
Wereldberoemd



I'm a designer from the capitol, I can't join you.

Ofc you can. Want het capitol is evil, district 13 niet!
SoldToADemon
Internationale ster



Hahahh♥
Anoniem
Wereldberoemd



Hahahh♥

hihi
Placebo
Wereldberoemd



Nawww
Anoniem
Wereldberoemd



Nawww

Haha jij hebt mazzel! :p
Anoniem
Minister of Pop





Ja uit district 13, jwz. 
Alleen échte THG-fans zullen dit snappen hahaha.

Kom allemaal bij district 13 als je niet door bent. Ik zal je met open armen ontvangen hahaha. <3
Dan gaan we samen huilen. :cry

Ik wil wel, maar wat is district 13
Anoniem
Wereldberoemd





Ja uit district 13, jwz. 
Alleen échte THG-fans zullen dit snappen hahaha.

Kom allemaal bij district 13 als je niet door bent. Ik zal je met open armen ontvangen hahaha. <3
Dan gaan we samen huilen. :cry

Ik wil wel, maar wat is district 13

District 13 is het district dat verborgen gehouden werd door het Capitool, maar op het einde van deel 3 is duidelijk dat het bestaat. Het gaat over The Hunger Games. xd
Compulsion
Wereldberoemd



I'm a designer from the capitol, I can't join you.

Ofc you can. Want het capitol is evil, district 13 niet!

President Coin is anders ook niet echt vriendelijk hoor, no offense sad
Cinta
Landelijke ster



Sws ahw ik vind het stom dat je niet door bent D:
Anoniem
Wereldberoemd



I'm a designer from the capitol, I can't join you.

Ofc you can. Want het capitol is evil, district 13 niet!

President Coin is anders ook niet echt vriendelijk hoor, no offense sad

President Ilse wel!! :d
Compulsion
Wereldberoemd



Ofc you can. Want het capitol is evil, district 13 niet!

President Coin is anders ook niet echt vriendelijk hoor, no offense sad

President Ilse wel!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Hihiihihih
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste