FollowYourDreamz schreef:
Dat weet ik nu ja, maar alsnog blijf ik bij mn punt
dedeke schreef:
Het heeft niet met gsm te maken, maar met de admins van deze site xd
FollowYourDreamz schreef:
Ik maak zo'n topic omdat ik voor VP ben wat er ook gebeurt ik heb wel over wat gelezen enzo, maar mijn punt is dat je echt zo'n trouwe speler bent je niet zo makkelijk laat wegjagen door een drama
Jasmijn schreef:
dan moet je niet zo'n topic aan maken
dan moet je niet zo'n topic aan maken
Ik maak zo'n topic omdat ik voor VP ben wat er ook gebeurt ik heb wel over wat gelezen enzo, maar mijn punt is dat je echt zo'n trouwe speler bent je niet zo makkelijk laat wegjagen door een drama
Het heeft niet met gsm te maken, maar met de admins van deze site xd
Dat weet ik nu ja, maar alsnog blijf ik bij mn punt


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20