Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wat ik echt prachtig vond..
Zhanina
Karaoke-ster



Volgens mij was ik dat <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'> 

Ik ben ook bang van Bluntzone <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Dat kan wel ja haha x)

Sorry, maar ik ben er te "braaf" voor. Dat doet toch pijn en wat als het ontsteek, of je verliest het, of je raakt het kwijt, of ie gaat kapot Mijn redenering :$
Anoniem
Popster



Nouja alleen lip en helix though xd



Damn ik wil ook :c 

Doen dan o3o

Jeah ga ik in de zomervakantie hopenlijk doen :3 Maar dan neem ik gelijk snakebite xd
Anoniem
Straatmuzikant



Volgens mij was ik dat <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'> 

Ik ben ook bang van Bluntzone <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Dat kan wel ja haha x)

Sorry, maar ik ben er te "braaf" voor. Dat doet toch pijn en wat als het ontsteek, of je verliest het, of je raakt het kwijt, of ie gaat kapot Mijn redenering <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Pijn valt reuze mee, ontsteken gaat weer over, als je m verliest of ie kapot gaat dauw je er een andere in x)
Anoniem
Straatmuzikant



Damn ik wil ook :c 

Doen dan o3o

Jeah ga ik in de zomervakantie hopenlijk doen :3 Maar dan neem ik gelijk snakebite xd

Oeh nice man!
Zhanina
Karaoke-ster



Dat kan wel ja haha x)

Sorry, maar ik ben er te "braaf" voor. Dat doet toch pijn en wat als het ontsteek, of je verliest het, of je raakt het kwijt, of ie gaat kapot Mijn redenering <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Pijn valt reuze mee, ontsteken gaat weer over, als je m verliest of ie kapot gaat dauw je er een andere in x)

Heb je er dan meer?
Anoniem
Straatmuzikant



Sorry, maar ik ben er te "braaf" voor. Dat doet toch pijn en wat als het ontsteek, of je verliest het, of je raakt het kwijt, of ie gaat kapot Mijn redenering <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Pijn valt reuze mee, ontsteken gaat weer over, als je m verliest of ie kapot gaat dauw je er een andere in x)

Heb je er dan meer?

Ja natuurlijk xD
Anoniem
Popster



Doen dan o3o

Jeah ga ik in de zomervakantie hopenlijk doen :3 Maar dan neem ik gelijk snakebite xd

Oeh nice man!

Jeah ik wil ook nog een septum maar een vriendin zei dat dat vet veel zeer doet en damn dat vind ik eng ;c
Weronika
Karaoke-ster



Je bent ook heel eng ja omg ;sss

Nee ly jij bent de gene die mee mag als ik mijne laat zetten x)
Anoniem
Straatmuzikant



Jeah ga ik in de zomervakantie hopenlijk doen :3 Maar dan neem ik gelijk snakebite xd

Oeh nice man!

Jeah ik wil ook nog een septum maar een vriendin zei dat dat vet veel zeer doet en damn dat vind ik eng ;c

volgens mij is dat indd een van de, als niet dè pijnlijkste xc
Anoniem
Straatmuzikant



Je bent ook heel eng ja omg ;sss

Nee ly jij bent de gene die mee mag als ik mijne laat zetten x)

Ja daar houd ik je wel aan ok?!
Account verwijderd




FOTO I LOVE PIERCINGS

Nouja alleen lip en helix though xd


Damn ik wil ook :c 

Anoniem
Popster



Dat kan wel ja haha x)

Sorry, maar ik ben er te "braaf" voor. Dat doet toch pijn en wat als het ontsteek, of je verliest het, of je raakt het kwijt, of ie gaat kapot Mijn redenering <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Pijn valt reuze mee, ontsteken gaat weer over, als je m verliest of ie kapot gaat dauw je er een andere in x)

Heb je ontstekingen gehad? :x 
Weronika
Karaoke-ster



Je bent ook heel eng ja omg ;sss

Nee ly jij bent de gene die mee mag als ik mijne laat zetten x)

Ja daar houd ik je wel aan ok?!

.. fuck dan zie je me dood gaan xD
Anoniem
Popster



Oeh nice man!

Jeah ik wil ook nog een septum maar een vriendin zei dat dat vet veel zeer doet en damn dat vind ik eng ;c

volgens mij is dat indd een van de, als niet dè pijnlijkste xc

Jeah mja ik moet denk ik maar gewoon even doorzetten ;3 
Anoniem
Straatmuzikant



Sorry, maar ik ben er te "braaf" voor. Dat doet toch pijn en wat als het ontsteek, of je verliest het, of je raakt het kwijt, of ie gaat kapot Mijn redenering <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Pijn valt reuze mee, ontsteken gaat weer over, als je m verliest of ie kapot gaat dauw je er een andere in x)

Heb je ontstekingen gehad? :x 

Jup toen hij net gezet was. Kon toen ook niet iedere avond water koken om te ontsmetten dus moest t met zeep doen.
Maar dat was na n week of 2-3 weg. En het deed geen pijn, zag er gewoon n beetje verlept uit x)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste