Zhanina schreef:
Sorry, maar ik ben er te "braaf" voor. Dat doet toch pijn en wat als het ontsteek, of je verliest het, of je raakt het kwijt, of ie gaat kapot Mijn redenering
Ryuzaki schreef:
Dat kan wel ja haha x)
Zhanina schreef:
Volgens mij was ik dat
Ik ben ook bang van Bluntzone
Volgens mij was ik dat
Ik ben ook bang van Bluntzone

Dat kan wel ja haha x)
Sorry, maar ik ben er te "braaf" voor. Dat doet toch pijn en wat als het ontsteek, of je verliest het, of je raakt het kwijt, of ie gaat kapot Mijn redenering


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
