Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik ben echt zó blij he met die
Toothless
Wereldberoemd



Ik ga ook meedoen :)
Thrandy
Karaoke-ster



WACHT WAT

Er zijn geen verkiezingen hoor. Ze zoeken tijdelijke leden die in de zomermaanden even een handje mee willen helpen. Die krijgen dan tijdelijk de badge zeg maar. En daar is nu een verkiezing voor.
Account verwijderd




WACHT WAT

Er zijn geen verkiezingen hoor. Ze zoeken tijdelijke leden die in de zomermaanden even een handje mee willen helpen. Die krijgen dan tijdelijk de badge zeg maar. En daar is nu een verkiezing voor.

Ooh leuk, dat lijkt me wel wat.
Thrandy
Karaoke-ster



succes xoxo

Thanks!
Anoniem
YouTube-ster



Ik zou wel willen, maar ik kan geen lay-outs maken sad
Mylimasis
YouTube-ster



omg #twins

Sws als ik voor nt zou gaan en ik zou het worden (die kans is al klein) heb ik nieuwe haters

Haha, omdat je al andere badges hebt?

Haha, ja D:
Toothless
Wereldberoemd



Ik zou wel willen, maar ik kan geen lay-outs maken sad

er stond bij dat je geen lay-outs hoeft kunnen te maken
Anoniem
YouTube-ster



Ik twijfel of ik mee zou doen, maar ten eerste ben ik heel veel weg in de zomervakantie, daarnaast hoef ik eigenlijk niet meer "opgeleid" te worden, en ten slotte weet ik niet of ik wel genoeg inspiratie zal hebben. Maar ik mis het nt wel sad
Anoniem
YouTube-ster



Ik zou wel willen, maar ik kan geen lay-outs maken sad

er stond bij dat je geen lay-outs hoeft kunnen te maken

Ah...
Mwah, ik weet niet of het echt iets voor mij is D:
Thrandy
Karaoke-ster



Ik twijfel of ik mee zou doen, maar ten eerste ben ik heel veel weg in de zomervakantie, daarnaast hoef ik eigenlijk niet meer "opgeleid" te worden, en ten slotte weet ik niet of ik wel genoeg inspiratie zal hebben. Maar ik mis het nt wel sad

Aww,
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: