Er zijn geen verkiezingen hoor. Ze zoeken tijdelijke leden die in de zomermaanden even een handje mee willen helpen. Die krijgen dan tijdelijk de badge zeg maar. En daar is nu een verkiezing voor.
Account verwijderd
schreef:
Thrandy schreef:
Angel schreef: WACHT WAT
Er zijn geen verkiezingen hoor. Ze zoeken tijdelijke leden die in de zomermaanden even een handje mee willen helpen. Die krijgen dan tijdelijk de badge zeg maar. En daar is nu een verkiezing voor.
Gwendoline schreef: Ik twijfel of ik mee zou doen, maar ten eerste ben ik heel veel weg in de zomervakantie, daarnaast hoef ik eigenlijk niet meer "opgeleid" te worden, en ten slotte weet ik niet of ik wel genoeg inspiratie zal hebben. Maar ik mis het nt wel ♥
Gwendoline schreef: Ik twijfel of ik mee zou doen, maar ten eerste ben ik heel veel weg in de zomervakantie, daarnaast hoef ik eigenlijk niet meer "opgeleid" te worden, en ten slotte weet ik niet of ik wel genoeg inspiratie zal hebben. Maar ik mis het nt wel ♥