Thrandy schreef:
nieuwspost van het NT, like omg ik wil zó graag in het NT en dit is gewoon de perfecte kans om mezelf te bewijzen om er ooit misschien in te mogen.
Ik ga echt de beste brief in de geschiedenis van brieven maken!!!!!
nieuwspost van het NT, like omg ik wil zó graag in het NT en dit is gewoon de perfecte kans om mezelf te bewijzen om er ooit misschien in te mogen.
Ik ga echt de beste brief in de geschiedenis van brieven maken!!!!!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


